سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

?? ???

?? ???

تاکسی وحشت

در یکی از روزهای گرم سال گذشته، زن جوانی با مراجعه به یکی لز کلانتری های استان قزوین ادعا کرد که مورد آزار و اذیت مردانی قرار گرفته است و به این ترتیب پروندهای پیش روی گاراگاهان پلیس گشوده است.   
این زن جوان در حالی که به شدت گریه می کرد به ماموران پلیس گفت:در کنار خیابان منتظر تاکسی ایستاده بودم، اما به علت تاریکی هوا و عجله برای رسیدن به منزل سوار یک دستگاه خودرو شخصی که یک مرد در جلو به عنوان راننده و مسافر دیگری نیز در صندلی عقب نشسته بود، شدم که در میانه راه فرد دیگر نیز سوار خودرو شد.      
وی ادامه داد: پس از طی مسافتی راننده به بهانه اینکه باید از صندق عقب خودرو وسیله ای بردارد در حاشیه جاده توفق کرد.      
این زن جوان در ادامه به ماموران گفت هنگامی که دیده است افراد دیگری نیز سوار این خودرو هستند اعتمادش جلب شده و سوار خودرو شده است ، در حالی که اصلا تصور نمی کرد این مردان در ظاهر شیطان صفتانی در لباس مسافر هستند.       
به گفته این زن پس از اینکه راننده در حاشیه جاده توقف کرد دو مرد دیگر به عنوان مسافر سوار خودرو شدند، سر او را گرفته و او را به زیر صندلی هدایت کرده که در نتیجه پس از تغییر مسیر او را در بیابان های قزوین مورد آزار و اذیت قرار داده و پس ازب اینکه اموالش را به سرقت بردند او را در بیابان رها کردند.     
این زن گفت: به خاطر ترس از آبرویم مایل نبودم از این چهار مرد شیطان صفت شکایت کنم ، اما هنگامی که متوجه شدم سکوت من ممکن است، مهر تاییدی بر اعمال آنان شود و با سکوت من دختران و زنان بیشتری اسیر وسوسه شوم این افراد شوند صبر را جایز ندانسته و از این افراد شکایت کردم.

پس از پیگیری های پلیس، اعضای این باند که با نام تاکسی وحشت فعالیت می کردند، شناسایی و دستگیر شدند و به دلیل آزار و اذیت زنان به اعدام محکوم شدند.

هشدار:

*خواهران عزیز، از سوار شدن وسایل نقلیه شخصی جدا خودداری کنید، مخصوصا مواقعی که هوا تاریک است و شب هنگام است. 
*به هیچ وجه به ظاهر و تیپ راننده اعتماد نکنیدو هرگز نگویید: " این شخص پیر است و اشکال ندارد." ، چراکه برای شیطان پیر و جوان فرقی نداردو می تواند همه را وسوسه کند و ...
  
*در بیشتر اتفاقاتی که مشابه حادثه ذکر شده است، این افراد برای جلب اعتماد شما خود را بعنوان مسافر جا زده و پس از اینکه شما خیالتان راحت شد، اعمال شیطانی خود را انجام می دهند.
 
*حتما از تاکسی که وسیله نقلیه عمومی است استفاده کنید.
* اگر خدایی ناکرده چنین اتفلقی برای شما افتاد، از ترس آبرو هرگز سکوت نکنید زیرا سکوت شما ممکن است نشانه تایید اعمال خبیث و شیطانی این افراد شرور شود و بدون هیچ دغدغه ای به این اعمال شیطانی خود ادامه دهند.
     
* واما مهمتر از همه اینکه، چنین افرادی طعمه های خود را از بین زنان و دختران بد حجاب انتخاب می کنند، خواهران من ، با رعایت حجاب خود به این شیاطین امکان سوء استفاده را ندهید.

در آخر از عزیزان تقاضا دارم که در نشر و اطلاع رسانی اینگونه حوادث در فضای حقیقی و مجازی کوشا باشند، زیرا ممکن است: " چنین حوادثی برای نوامیس خود ما اتفاق بیفتد."   

 التماس دعا


به روایت لینک:
هات فان : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت منجی بشریت برای صاحب سایت محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.