سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

?? ???

?? ???
بیایید اسراییل را تحریم کنیم ؟!!

 

در هرجای جهان که مسلمانی ندای ((هل من ناصر و ینصرونی )) سر دهد، وظیفه ماست که به او پاسخ دهیم به یاریش بشتابیم .

شصت سال از شکلگیری رژیم غاصب صهیونیستی می‌گذرد. صدها همایش در جهان اسلام برگزار و هزارها قطعنامه و اعلامیه و بیانیه و طومار نوشته شده و خدا می‌داند چند بار رژیم اسراییل محکوم شده است؛ اما... اما هنوز نام منحوس این رژیم بر نقشه‌ها خودنمایی می‌کند و روی زبانهاست و در کشورهای دنیا، سفارتخانه و در سازمانهای جهانى، حق رأی دارد و همواره در سازمان ملل قطعنامه صادر می‌کند و علیه این کشور و آن کشور موضع می‌گیرد و... و هر روز حلقه محاصره را بر ملت مظلوم فلسطین تنگتر و هر روز به کشتن مردم ستمدیده این سرزمین میپردازد و خانه‌هایشان را خراب و فرزندانشان را آواره می‌کند.

فکر می‌کنید چرا اسراییل بعد از گذشت نیم قرن هنوز به حیات نامبارک خویش ادامه می‌دهد؟ آیا بهخاطر داشتن سومین ارتش منظم دنیاست یا بهدلیل داشتن صدها کلاهک هسته‌اى؟ برای پی ‌بردن به پاسخ این پرسش کمی به دور و بر خود نگاه کنید و سر و وضع خویش را ببینید.

گوشی‌های نوکیا و موتورولا جیبهای ما را اشغال کرده است و موسیقی را به وسیله پخش ام‌پی‌تری پلیرهای آی پود به گوش ما می‌رسد و سی‌پی‌یوهای اینتل تجارت و اقتصاد و فرهنگ و سیاست ما را می‌گرداند و اطلاعات آنها را پردازش می‌کند و پرینترهای اچ‌ پی مطالب ما را چاپ‌ می‌کند و اوقاتمان با فیلمهای هیجانی هالیوود که در کمپانی بزرگ فاکس قرن بیستم تولید شده، پر می‌شود و برای کودکانمان کارتون‌های معروف والت دیزنی را با تلویزیونهای پایونیر نمایش می‌دهیم و در هنگام سفر این دوربین‌های کداک هستند که لحظات زیبای ما را ماندگار و این مجریان اخبار شبکه سی‌ان‌ان و خبرنگاران مجله هفتگی تایم هستند که اخبار دنیا را منتشر میکنند و بچه‌هایمان با شیرخشک‌های خوشمزه‌ سرلاک بزرگ می‌شوند و شکلات‌های مگی و کیت‌کت و اسمارتیز را می‌خورند و بعد از وعده‌های غذایی‌مان هیچ‌چیز به اندازه نوشابه‌های کوکاکولا و پپسی و فانتا و میریندا نمی‌چسبد و آنچه خستگی را بعد از یک روز کار از تن آدم به در می‌کند، یک نسکافه مخلوط با کافی‌میت است. البته ناگفته نماند که صورتهایمان را با ژیلت اصلاح می‌کنیم و مسواک‌هایمان اورالبی است و سیگار مارلبرو بر گوشه لبمان نشسته و خودکار بیک و روان‌نویس پارکر در جیبمان یافت می‌شود و البته نگذریم از تیشرت‌های رنگ و وارنگ باس که گاهگاهی میپوشیم و بارانی‌های خوش‌دوخت نایک بدن ما را از برف و باران حفظ می‌‌کند و کفشهای زیبای تیمبرلند که در گرما و سرما همراه ماست و لباسهای ورزشی چامپیون ما را در افتخارات ملی و محلی همراهی می‌کند و... .

دیگر نگوییم چرا شعار مرگ بر اسراییل اثر ندارد! دیگر نگوییم چرا این همه اعلامیه و قطعنامه و راهپیمایی به ثمر نمی‌نشیند. تا وقتی مسئولین ما قراردادهای نفتی را با شرکت چند ملیتی شل امضا و فروشگاه‌های زنجیره‌ای پوشاک بنتون مد را به ما عرضه می‌کنند و محصولات غذایی نستله در یخچال‌های ما جا خوش کرده‌اند، اوضاع همین است.

به گواهی اسناد و مدارک، هر ریالی که بابت خرید و مصرف این محصولات می‌پردازیم، گلوله‌ای می‌شود در قلب کودک فلسطینی و بمبی بر خانه‌اش و عاملی برای ویرانی سرزمین و آوارگی هموطنان او. بگذریم از اینکه ریال‌های ما، بودجه سالانه دولت اسراییل را افزایش و موجبات رفاه زندگی شهروندان آن را فراهم و روزگار را به کام مردم آن می‌گرداند. این تازه اول ماجراست و اگر نگاهی به تورات و تلمود و قباله (کتابهای مقدس یهودیان) و پروتکلهای 24 گانه صهیونیسم بیندازید، خواهید فهمید که قضایا پیچیده‌تر از این حرفهاست و اسراییل این پدیده شوم قرن بیستم، نه تنها داعیه‌دار حکومت بر سرزمین فلسطین و بعد از آن کل منطقه خاورمیانه است، بلکه مدعی حکومت بر همه جهان است. روزی گلدامایر، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی ‌گفت: «هر جا یک یهودی هست، آنجا مرزهای اسراییل بزرگ است».

شاید باور نکنید در پروتکلهای صهیونیسم که مجموعه قوانین مصوب نزد علمای قوم یهود است، افراد غیر یهودى، اعم از مسلمان و مسیحی و زرتشتى، همگی حیوانات ناطقی هستند که خداوند برای بهره‌کشی قوم یهود از آنان، خلق کرده است و انسان برتر فقط و فقط یهودی‌ها هستند. شاید باور نکنید غاصبان فلسطین جان و مال و ناموس غیر یهودی را بر خود مباح می‌دانند. برای آشنایی با پروتکلهای شیطانی صهیونیستها میتوانید به سایت باشگاه صهیونیسمپژوهی به نشانی (www.rasad.ir ) مراجعه کنید.

میبینید که با هر کالای اسراییلی که میخریم ما هم در کشته شدن بیگناههای فلسطینی و ستمهایی که صهیونیسم در جهان مرتکب میشود مقصریم.

شاید شما و خیلیهای دیگر با بدبینی به اسامی شرکتها و محصولاتی که در بالا دیدید نگاه کنید و با خودتان بگویید چه مدرکی دارید که این شرکتها و سازندگان آنها حامیان مالی اسراییل هستند. از کجا معلوم این شرکتها پول سلاحهای صهیونیستها را تأمین میکنند؟

برای مطمئن شدن از این حرف نشانی چند منبع مطمئن را به شما نشان میدهیم تا با مراجعه به آنها لیست این شرکتها و تولیدکنندگان را از زبان خود صهیونیستها بخوانید و به عمق فاجعهای که خودمان مرتکب شدهایم، پی ببرید.

شرکتهای حامی رژیم صهیونیستی به اعتراف سفارت اسراییل در امریکا:

www.israelfm.org/economic/investing/us_cnies.htm

کمپانی های غذایی اسراییلی در سایت غذای خوب اسراییل:

http://finefoodsisrael.org/companies.asp

در این دو سایت بیش از صد محصول و شرکت صهیونیستی معرفی شدهاند، آن هم از زبان خود اسراییلیها. در دنیا گروهها و انجمنهای زیادی برای تحریم مالی رژیم اشغالگر وجود دارد که همگی تلاش میکنند به انسانهای آزادیخواه و عدالتطلب دنیا بگویند با تحریم کالاهای صهیونیستی این غول اهریمنی را از پا در آورید.

پایگاه جهانی تحریم اسراییل (www.inminds.com/boycott-israel.php )

پایگاه تحریم اسراییل در انگلیس (www.bigcampaign.org.uk )

پایگاه تحریم اسراییل در اسپانیا (www.nodo50.org/csca )

پایگاه تحریم اسراییل در فرانسه (www.jeboycotteisrael.com )

اینها جزو پایگاههایی هستند که در اروپا برای تحریم کالاهای صهیونیستی بسیج شدهاند.

از نوجوانهای ایرانی گرفته تا مسئولان شهر و استان و کشور، باید همگی دست به دست هم بدهیم و با نخریدن کالاهای اسراییلی در مبارزه با صهیونیسم جهانی شریک شویم. با نخریدن هر کالای اسراییلی جان یک فلسطینی را نجات دهیم. بیایید ما هم در مبارزه با کفر و ظلم نقشی داشته باشیم.


به روایت لینک:
هات فان : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت منجی بشریت برای صاحب سایت محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.