سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

?? ???

?? ???

 هالیوود و آخرالزمان اسراییلی؟!!

بخشی از فیلم های هایوودی با موضوع خاص یعنی آخرالزمان بوجود آمده است، که موضوع و محتوای این فیلم ها با گرایش آخرالزمانی، تخیلی و خرافاتی به نظر می رسد، اما ماجرا چیز دیگری است ، از یاد نخواهیم برد که پرداختن به خرافات و گسترش خرافه پرستی در زمره اهداف اصلی کارخانه رویا ساز هالیوود است و مجموعه ای که صهیونیسم به تمام معنا بر آن سایه افکنده و امروز دیگر جز جداناشدنی حیات فرهنگی و مادی آن به حساب می آید.

اصولا بیشتر فیلم هایی که در حال حاضر در هالیوود ساخته می شود تحت افکار صهیونیستی حاکم است که فضا و جو هالیوود هم یک فضای یهودی صهیونیستی است ، و بیشتر دست اندرکاران اعم از کارگردان و تهیه کننده و ... یا یهودی هستند ویا با اهداف یهود و صهیونیت جهانی همراه هستند .

فیلم های مربوط به انرژی هسته ای و آخرالزمان در 2 نوع ترسناک و علمی قابل طبقه بندی اند ، از جمله فیلم های فضایی مربوط یه آخرالزمان و فیلم های ترسناک که مربوط به ترس دیرینه انسان درمورد تهاجم موجودات هولناک و ترسناک ، پایان دنیا و شیطان و بالاخره نبردهای آرماگدون را فراهم می سازد.

بروز مجموعه ای از بن بسته ها ، بحران ها و اطلاعات در اواخر قرن بیستم ضمینه طرح و گسترش موضوع آخرالزمان را از طریق رسانه های غربی فراهم آورده است، اگر چه این موضوع مشترک بین همه ملل است آما در جامعه آرمانی یهودیان سکونت در سرزمین موعود وپاک نمودن آنجا از بیگانه ها و برقراری دولت یهود مورد نظر است . از نظر آنها در آینده اسراییل بزرگ و یا خاورمیانه بزرگ ، عرض موعود خدای اسراییل و یا همان آرمانشهر یهود قرار دارد، این آرمانشهر یک جامعه بسته است که تنها در آن یک نژاد برتر حق تمتع از دنیا را دارد و غیر یهودیان تنها خدمتکاران یهود بوده و وحشی و دشمن یهود به حساب می آیند که باید نابود بشوند . در این نگرش حتی به زنان باردار و حتی حیوانها هم نباید رحم کرد. در تلمود می خوانیم ذات قدوس متبارک 3 هدیه گرانبها نصیب اسراییل کرده است، لاکن هیچ یک را به آنها نمی دهد مگر پس از آنکه رنج ها و سختی های فراوان را تحمل کنند. آن 3 هدیه عبارت اند از : تورات ، سرزمین اسراییل و جهان آینده.

حدود 2000 نفر از صاحبان هالیوود یهودی هستند و گرایش صهیونیستی دارند که 85% سرمایه تولید فیلم های هالیوود در اختیار آنهاست و با این توانسته اند بر بازار سینماهای جهان تسلط پیدا کنند.

در عموم فیلم های هالیوودی صهیونیستی دیگر خدایی وجود ندارد و این بشر غربی هست که با رهبری یک دانشمند غربی و یا با توانایی های خارق العاده خود می تواند سرزمین خود را از دست شیطان آزاد کند و او را شکست دهد. در این نوع فیلم ها اگر هم خدایی باشد آنقدر قدرت او کم هست که شیطان او را شکست میدهد و حتی پیامبران الهی او شکایت می کنند و و بر او پرخاش می کنند . هدف آنها از این نوع فیلم ها این است که به دنیای غرب و کل جهان بگویند که خدایی وجود ندارد و اگر هم باشد قدرتی ندارد. آنها بر این باور هستند که جوانان باید شخصیت مورد نظر آنها در فیلم را تایید و او را یه عنوان خدای خود در نظر گیرند.

امیدواریم که جوانان پاک ایران زمین فریب این نوع تبلیغات ضد الهی را نخورند و روز به روز ایمان خود را قوی تر و نفس خود را ساخته تر کنند و بتوانند بصیرت خود را بالا برند و دیگرا ن را هم راهنمایی کنند و دشمنان الله و اسلام را نا امید کنند.

امین یا رب العالمین


به روایت لینک:
هات فان : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت منجی بشریت برای صاحب سایت محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.