سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

?? ???

?? ???

کوتاه و خلاصه درمورد چهارشنبه سوری

اهمیت دادن به شادی و نشاط و ایجاد روحیه امید از جمله مواردی هست که حضرت آقا همیشه روی آن تاکید دارند. اگر در جامعه این شور و نشاط حاکم شود هر کس وظیفه خود را به خوبی انجام می دهد و باعت تحول و پیشرفت جامعه خواهد شد. همه ساله چهارشنبه آخر سال در ایران مراسم چهارشنبه سوری برگزار می شود که بدون رد یا قبول آن می تواند مراسم شادی برای مردم باشد، اما متاسفانه این مراسم در سالهای اخیر باعث تحمیل هزینه های زیادی در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برای مردم و کشور شده است.در سالهای اخیر ضمن اینکه شئونات اسلامی در آن رعایت نمی شود رنگ و بوی سیاسی نیز به خود گرفته است! گروه هایی در این میان هستند که تحت پوشش حمایت از آداب و رسوم و فرهنگ ایرانی آبا و اجداد خود می خواهند از این مراسم به نفع خود استفاده کنند و حضور عادی مردم را جمعیت ضد نظام و انقلاب جلوه دهند. نکته مهم در مورد فتنه سبز و چهارشنبه سوری این است که این عده ناچیز و ضد انقلاب قصد سو استفاده از این شلوغی را دارند تا با شعارهای ضد دین و اسلام و ... سعی در همراه نمودن مردم با خود نموده اند که انشاالله با هوشیاری مردم اهداف آنها در نطفه خفه خواهد شد.

آسیب ها و تهدیدات

آسیب ها و تهدیدات این مراسم بسیار بیشتر از این چیزی هست که بنده بخواهم درمورد آن بنویسم اما بنا به تکلیف به چند مورد از آنها می توان  خلاصه اشاره کرد:

اجتماعی) برادران محترم ارازل و اوباش که در سالهای اخیر تحرکات گسترده ای بصورت باندی داشته اند که با اقدامات خودسرانه خود موجب بی نظمی و ایجاد رعب و وحشت در جامعه شده اند، با توجه به اینکه چهارشنبه سوری زمان و محیط مناسبی برای فعالیت این افراد است، لذا نقش مردم در خنثی سازی یا شناسایی این عناصر فرصت طلب بسیار مهم می باشد.

فرهنگی) استکبار جهانی سعی در فرقه سازی و ایجاد شکاف در دین مبین اسلام با اهداف لابی صهونیستی برای تشکیل حکومت واحد صهونیستی دارد. لذا فرقه های گوناگونی مانند فرقه ضاله بهاییت درصدداند تا از چنین مراسماتی سواستفاده و با تبلیغاتی مانند شبهه سازی و اهانت به مقدسات اسلامی افراد قلیل و ساده لوح را جذب کنند که هدف آنها تضعیف نظام جمهوری اسلامی می باشد.

اقتصادی) این مراسم هر ساله مقادیر زیادی از بیت المال و اموال شخصی را از بین می برد تا عده ای به بهانه جشن به شادی بپردازند بدون توجه به اینکه چه هزینه های هنگفتی را به جای می گذارد. به طور مثال اگر درختی آتش بگیرد جای آن درخت را به این زودی ها نمی توان پر کرد؟!! و ...

کلام آخر

چهارشنبه آخر سال همواره با موج عظیمی از احساسات مردم روبه رو بود که می تواند به عنوان یک فرصت مورد سواستفاده دشمن قرار گیرد و مشکلات اجتماعی، فرهنگی ، اقتصادی و امنیتی را به وجود آورد که با کمک خدا در سالهای اخیر با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی توطئه ها خنثی گردیده است.بایستی راهکارهای مقابله با این گونه مشکلات و خطرات را شناخت و به آن عمل کرد. نکته مهم دیگر این است که با بیداری اسلامی و شکست پی در پی دیکتاتور های منطقه دشمن درصدد جبران شکست خود بر آمده و سعی در ناامن جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی ایران در مراسم چهارشنبه سوری امسال را دارد که انشاالله مثل همیشه با بصیرت و درایت مردم همه این اقدامات ناکام خواهد ماند.

در چهارشنبه سوری امسال مردم می توانند جهت ادای تکلیف خود در این موضوع و ارائه اخبار و اطلاعات مربوط به ارازل و اوباش و درگیری، تجمع و ... را با پلیس و یا پایگاههای بسیج و یا ستاد خبری اداره اطلاعات در میان بگذارند.


به روایت لینک:
هات فان : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت منجی بشریت برای صاحب سایت محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.