سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

?? ???

?? ???

بحرین در خاک و خون

شهادت مسلمانان و شیعیان مظلوم بحرین را به ساحت مقدس امام زمان و مقام معظم رهبری تبریک و تسلیت عرض می نمائیم و این جنایات بی رحمانه را که توسط ایادی استکبار جهانی همچون دولت عربستان و بحرین و امارات انجام شده را به شدت محکوم کرده و خواهان توقف این جنایات وحشیانه هستیم.

چند نکته :

1.بعضی گمان می کنند ما به خاطر تشیع مردم بحرین از آنها بشدت حمایت می کنیم اما بدانند که سخت در اشتباهند چرا که این نهضت اسلامی که از انقلاب اسلامی ایران و رهبری حضرت روح الله شروع شده نه اینکه خواستگاه مذهب گرایانه که خواستگاه اسلامی و انقلابی دارد و حد و مرزی برای آن نمی شناسد و جز به شهادت راضی نمی شود که شهید گرانقدر آیت الله بهشتی فرمود : " سرنوشت مقلدان خمینی چیزی جز شهادت نیست و ما اعلام می داریم "تا زمانیکه ظلم و استبداد و استکبار در جهان هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم و تا ما هستیم نمی گذاریم نهضت حضرت خمینی سلام الله علیه زیر پا بماند و جز به نابود کردن اسرائیل و امریکا و همقطارانش فکری در سر نداریم."

2. ملت های انقلابی منطقه هم باید بدانند که این اول راه است و برای رسیدن به هدفی که انقلاب اسلامی بدان دست یافت باید خون داد و با این مقدار شهید این امر محقق نخواهد شد. انقلاب اسلامی ایران بیش از ??? هزار شهید داد تا بتواند هنوز که هنوز است انقلاب را مقتدرانه مستحکم داشته و پیش ببرد. لذا بهای این انقلاب رنج ها و مشقت ها و خون دادن ها و شکنجه های فراوان در سالیان دراز بوده و انقلاب های منطقه نباید از این نکته غافل شوند که نباید به فکر حصول سریع نتیجه باشند بلکه باید صبر در استقامت را پیش روی خود قرار دهند و خونها در این راه فدا کنند.

 و کلام آخر :
 دوست و دشمن بدانند اگر از سرهایمان کوهها
و از خونهایمان رودها بسازند
نخواهیم گذاشت فرزندانمان در تاریخ بخوانند :

خامنه ای تنها ماند ...


به روایت لینک:
هات فان : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت منجی بشریت برای صاحب سایت محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.