سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

?? ???

?? ???

سالی که گذشت ...

 

با عرض تبریک به مناسبت عید نوروز و ورود به سال نو، سالی که انشاالله به امید خداوند بزرگ سال ظهور آقا امام زمان(عج) باشد، با مطلبی به عنوان "سالی که بر ما گذشت" کار خود را در سال 1389 در عرصه جهاد سایبری به پایان می رسانم، امیدوارم که در سال جدید شاهد پیروزی های همه جانبه سپاه اسلام در همه ابعاد جنگی و جهاد فی سبیل الله باشیم به برکت صلوات بر محمد و آل محمد.

سالی که گذشت برای انقلاب اسلامی در ایران سالی بس پر فراز و نشیب و پر تجربه بود. سالی که حوادثی بزرگ و درس‌آموز را برای همگی ما رقم زد و غربالی شد برای عوام و خواص و بی‌شک گامی بود برای تحقق وعده انبیای الهی و نور افشانی بزرگ‌ترین منجی عالم. اکنون که از کوران حوادث فارغ شده‌ایم باید آن‌چه گذشت را باز بخوانیم و درس بیاموزیم. امسال سالی بود که عدو سبب خیر شد زیرا خداوند این‌گونه خواسته بود. امّا درس‌ها:

1-و اولی الامر منکم: تشخیص ولی را بر تشخیص خویش مقدم داریم. او به دنبال پیش‌رفت و عدالت بود و سیاسیون به دنبال نزاع سیاسی. زاویه از اراده ولی فقیه بحران‌زاست.

2-من نام لم تنم علیه: دشمن همیشه بیدار است، مخصوصاً آن‌گاه که گمان می‌کنیم در اوج و آسیب ناپذیریم، ضربه می‌زند هیچ گاه نباید غافل بود چه در سراء و چه در ضراء؛ آن چه واقع شد ثمره برنامه‌ریزی و تلاش بیست سالة انگلیس بود.

3-که با من هر چه کرد آن آشنا کرد: مهمترین نقطه ضعف ما نیروهای دون نظام و دوستان سابق و انقلابی‌اند، مهمترین ضربات را خواص و انصار و آیت‌ا...ها و السابقون می‌زنند. اینان را باید دریافت.

4-ان اشد الناس عداوتاً...: دشمن در دشمنی جدی است: باور کنیم اگر بتواند واقعاً هر کاری برای ضربه زدن به ما انجام می‌دهد، باید قوی بود، او رحمی ندارد.

5-و فیکم سماعون لهم: ما با طبقه‌ایی نوبورژوا و غرب‌گرا مواجه هستیم، این طبقه با گرایشات تجدد‌خواه، ثمره سیاست‌های خطای 16 سال دولت غرب‌زده است، باید فکری ریشه‌ایی نمود و این طبقه را به جنبشی سیاسی و اطلاعاتی فرونکاهید.

6-بلغ ما انزل علیک: ما در رسانه، صدا و سیما و اینترنت ضعیف هستیم و نیازمند تقویت این ارکان ارتباطاتی.(به‌یادآوریم که هنوز صدا و سیما نمی‌داند مناظره بگذارد یا نه! )

7-الا المخلصون: ...کار خالصانه برای مردم مهمترین راه چاره است. دولت را و شخص احمدی‌نژاد را باید در این جهاد یاری داد.

8-و صابروا و رابطوا...: ضعیف شدن ما موجب فشار به توده‌های مستضعف و مخصوصاً شیعیان است. ما حق ضعف نداریم.

9-شجره طیبه پابرهنگان: اغتشاشات را سرانجام بسیج و نیروهای مردمی سامان دادند. هنوز بسیج آنچنان که شایسته و بایسته است سامان‌دار و منظم نیست، باید سازماندهی را جدی گرفت .

10- و للعیون عیونٌ...: نهادهای اطلاعات ما هم چنان ضربه پذیر و همراه با تحلیل‌های غیر عمیق‌اند. نیروی انسانی این نهادها باید تعویض و تقویت گردد.

11- و انتم لا تفتنون...؟: نباید از فتنه و بحران هراس داشت. سرانجامِ امتحان به شرط و شروطی بسیار خوب است. از ریزش بزرگان نیز نباید هراسید. انقلاب به افراد شناخته نمی‌شود هر چند نباید کسی از کشتی انقلاب پیاده کرد اما پیاده‌شدگان را هر چند تلخ باید پذیرفت و دید. هر چند آیت‌الله و مفسر و مرجع تقلید باشد. ما شیعیان که غالب صحابه نزدیک رسول‌الله (ص) را از کشتی پیاده نموده‌ایم از اسم و رسم کسی بیم نداریم .

12- الا اهل البصر الصبر...:کسب بصیرت امری تدریجی و همراه با زحمت است. در صحنه نمی‌توان بصیرت داد. گرد و غبار که بر می‌خیزد بصیرت دهی سخت است. از پیش باید فکری کرد. از اکنون. مانند آموزش نظامی است هر چه قبلش بیشتر زحمت بکشی و عرق بریزی در میدان کمتر خون خواهی داد.

13- هو الذی ایدک... و بالمؤمنین: عموم مردم پای بند به انقلاب‌اند (این را باید باور کنیم) و در مواقع حساس در صحنه خواهند بود. انقلاب مردمی است.

14- سعه الصدر آله الریاسه: اخلاق گفتگو در ما ضعیف است باید گفتگوی آرام و طولانی را بیشتر تجربه کنیم .

15- الحمدلله الذی جعل اعداءنا...: اصلاح طلبان فاقد عقل سیاسی و فاقد توان سامان دهی اعتراض‌های عقلانی و آرام هستند

16- ...ان کذبو بآیاتنا: انحراف یک شبه نیست، دو پایه و انحراف بسیار مهم یعنی مال حرام و روابط جنسی(روابط ناسالم اقتصادی و جنسی) سرانجام به رویاروئی با حکومت عادل و ولی فقیه خواهد انجامید. از بد عاقبتی باید هراسید. بزرگانی خوش عاقبت نبودند، عاقبت مهم است.

18- ...بی همرهی خضر مکن: اگر استاد و مرجع تقلید امر به ماندن در بحث علمی و عدم ورود به دنیای سیاست نمود، گوش فرا ده تا عاقبت به خیر شوی.

19- یستدلّ على ادبار الدول باربع..: ضایع کردن اولویت‌ها و جابه‌جا کردن اهم به مهم‌ها ویران‌گر و تمدن سوز است.

20- اطیعوا الله...: و از همه مهمتر شاید برجسته‌ترین نکته‌ایی که برای همیشه تاریخ گذار شیعه آزمودیم آن بود که شاخص اصلی و محور وحدت اگر ولی فقیه جامع الشرایط بود از بحران‌ها به سلامت گذر خواهیم کرد. پشتیبان ولی فقیه باید بود تا به مملکت آسیب نرسد.

اگر سخن او را به گوش گرفتیم پیروز خواهیم بود و الّا فرافکندن سخن او موجب ضرر ما است و بر او هیچ نیست. امسال سال موفقیت و پیروزی ولی فقیه و نظریه ولایت فقیه بود، امسال سال پیروزی قانون‌گرایی واقعی و صبر برحق بود. این پیروزی هر فتنه و بحرانی را اندک می‌نمایاند.

بیاندیشید و به این فهرست بیافزائید.


به روایت لینک:
هات فان : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت منجی بشریت برای صاحب سایت محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.