سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

?? ???

?? ???
سبز ها ببنید عاقبت در انتظارشان را ...

دوباره نفت بر روی آتش ریختند و خاکستر به باد سپرده عده ای فراموش شده را برای بار دیگر زنده کردند. این روزها دوباره منافقین یعنی همان لکه ننگین تاریخ چند ساله ایران در صدر اخبار خبرگزاری ها قرار گرفته است ولی روزگار را می بینید سیب سرنوشت را که وقتی به آسمان تقدیر پرتاب می کنید چنان چرخ می خورد که این قاتلین و خونخواران جوانان برومند ایران شده اند محبوب و محجوب عده ای وطن فروش؛ همان هایی که دم از خط امام می زنند و با سلطنت طلبان سر یک سفره می نشینند همان جمهوری ایرانی ها یا به عبارت دیگر منافقین اپدیت شده ...

برای رصد اخبار سبزها سری به خبر گزاری هایشان زدم و با جمله ای عجیب رو به رو شدم : "به اشرف حمله کردند، آنها هر چه باشند انسان اند کمکشان کنید رسانه شمایید ..."
آری، درست می گوید، "انسان" واژه مقدسی است که لقب خلیفه اللهی را به دوش می کشد؛ به راستی سایه سنگین این منافقین که سال ها سبب رعب و وحشت خانواده های ایرانی چه در قلب شهرهای بزرگ یا لب مرزها بودند، کسانی که هزاران انسان را به خاک و خون کشیدند، امروز با اقدام درست و بجای دولت عراق رو به رو شدند؟

زمانی که آمریکا به عراق حمله کرد حامیان تروریست دغدغه به خطر افتادن موقعیت گروهک مجاهدین را داشتند گروهکی که روزی امریکا بانی تولد او بود مولودی برای نابودی و ناامنی ایران و انقلاب اسلامی.

پادگان اشرف یک دنیا حرف های نگفته است از نخفت و سیاهی بسیار. محل پرورش موجوداتی دو پا برای قتل عام انسان ها، فرقی نمی کند هر که می خواهد باشد، مهم این است که تروریست های دست پرورده غرب اند برای نابودی بشر.

اینها قاتلین شهیدان بزرگوار همچون بهشتی و مطهری، باهنر، مفتح، شهدای محراب و هزاران لاله های سرخ هستند که مظلومانه به شهادت رسیدند.

آخرین لانه کفدارها اشرف است که باید از روی زمین برچیده شود ولی جذابیت این ماجرا در همین جا باقی نمی ماند سبزهایی که مدعی سینه چاکی ایران بدون اسلام هستند و دلشان برای مردم ایرانی قنچ می رود این روزها برای دشمنان درجه یک همین مردم فریاد کمک و دادخواهی سر می دهند؛ کسی نیست بگوید لامذهب ها فراموش کرده اید ظلم هایی که این منافقین به مردم مظلوم کردند؟ آیا پیکان جنگ هشت ساله ای که خود میرحسین آن را کارنامه درخشان خود می داند، با کمک همین برادر مسعود و خواهر مریم تیزتر نشد؟ آیا سربازان راه حق که به جبهه ها می شتافتند در راه خانه به دست همین مزدوران ترور نمی شدند؟ کسی نیست بگوید ای کسانی که امروز از نابودی منافقین کوردل ناراحت شده اید و جیغ و داد سر می دهید، مگر فراموش کرده اید که امنیت امروز کشور ما به برکت خون همین شهداست؟ چرا با پایمال کردند خون این شهدا و با بستن چشم خود بر روی حقیقت دست کثیف خود را با یاری رساندن به آنان کثیف تر می کنید؟ ای مدعیان خط امام، امروز را به خاطر بسپارید و عاشورا را یادآور شوید که شما هم امروز از جایی تغذیه می شوید که روزی همین منافقین تغذیه می شدند؛ آلت دست آنان هستید، سرنوشت این جماعت را ببنید و عبرت بگیرید ببنینید آینده خود را که همچون کیسه ای زباله زیر چرخ نفرت مردم له خواهید شد.

اسلام پیروز است   منافق نابود است ...


منبع : بچه های قلم


به روایت لینک:
هات فان : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت منجی بشریت برای صاحب سایت محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.