سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

?? ???

?? ???

تحلیل های نادرست ما

یکی از اشتباهات بزرگ ما بعنوان افراد معتقد به نظام جمهوری اسلامی این است که گاهی در تحلیل هایمان دچار اشتباه می شویم، به گونه ای که تصور می کنیم هر چیز را که در ذهن داریم باید علنی و آشکار کنیم. چه بسا ممکن است گاهی درست و گاهی اشتباه باشد.

علنی نشدن تحلیل ها به معنای سکوت و رضایت و چشم پوشی بر اشتباهات نیست، بلکه گاهی به معنای همراه نشدن با جریانی است که از قضا موضعگیری ما را می‌خواهد!

یک عنصر انقلابی و مدافع ولایت باید هوشیار باشد و با بصیرت به اطراف خود بنگرد و مانند شطرنج بازی ماهر تا چند مهره بعد خود را پیشبینی کندو بعد وارد میدان تجزیه و تحلیل شود که در غیر این صورت ابتکار عمل را به دشمن داده است.

احساسات را باید زیر پا گذاشت و با عقل و منطق مسائل را دنبال کرد.

در تحلیل هایمان باید حق را در نظر بگیریم و به ناحق سخن نگوییم، چرا که ممکن است اجر کسانی در این میان ضایع شود و کارها و خدمات شبانه روزی آنها بی دلیل نادیده گرفته شود.

سخنان امروز رهبر معظم انقلاب اشاره به این نکته مهم بود که دلسوزان داخلی به آشوب و جنجال دامن نزنند، چرا که نظام مقتدر است و رهبر هم در مقابل هرگونه انحرافی خواهد ایستاد.

گزیده ای از سخنان مهم مقام معظم رهبری در دیدار با مردم فارس:

"عرض من به عناصر داخلى، به مردم دلسوز، به برادران و خواهرانى که در داخل با مسائل تبلیغاتى سر و کار دارند، این است که سعى کنند به این آشفتگى کمک نکنند. این که تحلیل بگذارند، یکى از آن طرف، یکى از این طرف، این علیه آن، آن علیه این، براى هیچ و پوچ، چه لزومى دارد؟"

"نه، دستگاه بحمداللَّه دستگاه مقتدرى است، مسئولین مشغول کارشان هستند، رهبرى هم که بنده‌ى حقیر هستم با همه‌ى حقارت، خداى متعال کمک کرده، ما در مواضع صحیحِ خودمان محکم ایستاده‌ایم. تا من زنده هستم، تا من مسئولیت دارم، به حول و قوه‌ى الهى نخواهم گذاشت این حرکت عظیم ملت به سوى آرمانها ذره‌اى منحرف شود."


به روایت لینک:
هات فان : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت منجی بشریت برای صاحب سایت محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.