سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

?? ???

?? ???

شکار دختران جوان در سایت همسریابی !!!

رئیس پلیس فتای تهران، گفت: «چندی پیش زن جوانی به این پلیس مراجعه و عنوان کرد مدتی قبل در یکی از سایت‌های اجتماعی ثبت‌نام کرده و بعد از مدتی با فردی به اسم "ریچارد شیردل" از طریق اینترنت برای ازدواج آشنا شده است.»
وی افزود: «شاکی در ادامه به ماموران گفت که بعد از چندبار تماس تلفنی برای آشنایی بیشتر با یکدیگر قرار ملاقات گذاشته و ریچارد در اولین قرار ملاقاتشان از زن جوان یک میلیون تومان گرفته و پس از آن از او اطلاعی در دست نیست.»
شکریان اضافه کرد: «ماموران بعد از هماهنگی مقام‌قضایی برای شناسایی متهم وارد عمل شدند و در یک تحقیقات جامع توسط کارشناسان متهم را شناسایی کردند.»
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ ادامه داد: «ماموران بعد از زیرنظر گرفتن مخفی‌گاه متهم در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.»
شکریان در خاتمه بیان کرد: «در تحقیقات بیشتر از متهم مشخص شد او افراد دیگری را به همین شیوه اغفال کرده است که ماموران متهم را بعد از تکمیل پرونده به دادسرا و به زندان منتقل کردند.»

هشدار :

هرگز عقلمان را به دست احساس ندهیم و مخصوصا در مورد مسایل مهمی چون ازدواج هرگز ندانسته و بدون آگاهی کامل تصمیم نگیریم و دلباخته نشویم . ازدواج موفق، ازدواجی است که خانواده ها با هم در تعامل باشند، اما در ازدواج اینترنتی، خانواده ها شناختی از هم ندارند و همدیگر را در دفتر ثبت ازدواج ملاقات می کنند . در ازدواج های اینترنتی دو طرف از یکدیگر به شناخت درستی نمی رسند و درصد بالایی از حرف هایی که رد و بدل می شود دروغ و اغراق درباره وضعیت افراد است و ازدواج بر پایه دروغ و احساس شکل می گیرد که پس از ازدواج، همه این دروغ ها رنگ می بازد و زوجین واقعیات را درمی یابند و به همین دلیل همان طور که ازدواج کرده اند، از هم جدا می شوند .

* محیط های مجازی امکان سوء استفاده در موارد بسیاری را فراهم آورده است . بیشتر ازدواج هایی که بر اساس دوستی پیش از ازدواج (در فضای مجازی) بنا شده باشد به جدایی و طلاق منجر می شود، زیرا خود آن ها که پیش از ازدواج مرتکب حرام شده اند، پس از ازدواج به یکدیگر مشکوک می شوند که شاید همسرشان با اشخاص دیگر رابطه نامشروع داشته باشد، لذا چیزی که اساس و پایه اش از حرام باشد مداومت و برکت ندارد. 

* طبق قانون هیچ مرکزی با عنوان همسریابی در کشور حق فعالیت نداشته و مراکزی که مجوز خود را از سازمان ملی جوانان معرفی می‌کنند نیز غیرقانونی هستند. هیچ سازمان یا ارگانی در کشور از جمله سازمان ملی جوانان اجازه صدور پروانه کار برای مراکز همسریابی را ندارد . وقتی که این سایت ها دارای مجوز نباشند پس نظارتی بر کار اینها هم وجود ندارد، بنابراین به جایی پاسخ گو نیستند و افراد جامعه و خودشان را دچار آسیب می کنند .پس مراقب فریب این موسسات باشیم .

 منبع:وبلاگ رشادت


<      1   2      
به روایت لینک:
هات فان : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت منجی بشریت برای صاحب سایت محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.