سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

?? ???

?? ???

 مسلمانان به ‏زودی برای آزادی قدس قیام می‌کنند + فیلم

یک خاخام صهیونیست چندی پیش در جمع تعدادی از جوانان صهیونیست درباره قیام قریب‌الوقوع مردم مسلمان علیه اسرائیل هشدار داد.
وی در این سخنان که از سوی جوانان فلسطینی در شبکه اجتماعی اینترنتی فیس بوک منتشر شده است و ترجمه آن در زیر خواهد آمد، به وضوح هراسی که به جان مقامات اسرائیلی افتاده است، به تصویر می‌کشد و تصریح می‌کند که میلیون‌ها مسلمان به زودی راهی قدس می‌شوند تا مسجدالاقصی را آزاد کنند.
ترجمه این فیلم:
خاخام یهودی انقلاب‌های عربی را تشریح می‌کند.
در پی انقلاب‌های عربی، ترس و نگرانی درباره سرنوشت رژیم صهیونیستی بر سران و محافل اسرائیل حاکم شده است... این فیلم را که این خاخام صهیونیست در آن به‌روشنی ترس و وحشت خود را از پیشروی مسلمانان به سوی فلسطین، تشریح می‌کند، مشاهده کنید.
خاخام صهیونیست:
کاملا روشن است که طناب دار به دور گردن ما تنگ‌تر و تنگ‌تر می‌شود. کشورهای اطراف ما خواستار ساختار دموکراتیک هستند ولی حقیقت این است که آنها می‌خواهند از دست دیکتاتورها خلاص شوند و گمان نکنید که آنچه پیش خواهد آمد بهتر از اکنون خواهد بود. [انور] سادات [رئیس جمهور اسبق مصر] جای [جمال عبد الـ] ناصر آمد و حسنی مبارک جای سادات و چون وی نخواست مانند دو رئیس جمهوری پیشین خود [مردم را] بکشد [تلاش کرد که] خواست حکومت خود را موروثی کند [ولی مردم علیه او قیام کردند]...
جمله هشدار آمیز روی فیلم: این خاخام تلاش می‌کند تشریح کند که رئیس جمهوری آینده مصر نیز دیکتاتور خواهد بود... "مهـم"... اکنون به این قسمت از سخنان این خاخام گوش فرا بدهید:
ای قوم یهود‌! می‌دانید که منطقه اطراف ما به شدت می‌لرزد و اگر تا الان تصور می‌کردید که این انقلاب‌ها از ما دور است و ما از دور نظاره‌گر خواهیم بود، سخت در اشتباهید چون اگر رژیم‌ها تغییر کند و اسلامی شود، آن وقت مشکل بسیار بزرگی خواهیم داشت.
چه کسی خاطرش هست زمانی‌که گفتم "ما چه خواهیم کرد اگر میلیون‌ها مسلمان تصمیم بگیرند به سوی ما پیشروی کنند". البته خوب می‌دانید که گرداگرد ما نیم میلیارد مسلمان زندگی می‌کند. مشاهده کردید که ارتش از مهار نیم میلیون مسلمان [حزب‌الله در جنگ 33 روزه] عاجز ماند... حال [با میلیون‌ها مسلمان] چه کنیم؟!!
در مصر دیدید که تظاهرات مردم میلیونی برگزار شد و تعداد آنان به دو میلیون نفر رسید. در این تظاهرات مصری‌ها چه گفتند؟!! آنها می‌خواهند به سوی قدس پیشروی کنند. با پای پیاده... می‌خواهند قدس را آزاد کنند.
صحرای سینا از لحاظ جغرافیایی کمی از ما دور است ولی چه اتفاقی خواهد افتاد اگر میلیون‌ها مسلمان از کرانه ‍[باختری] و دیگر مرزها به سوی ما پیشروی کنند؟ چه خواهند گفت؟... می‌گویند مرک بر اسرائیل سپس به سوی قدس حرکت می‌کنند و حاضرند میلیون‌ها شهید هم بدهند. "ایـن تـازه آغـاز ماجـراست"
در انتهای این فیلم به تاریخ فراخوان برای قیام مردم فلسطین تحت عنوان "انتفاضه سوم فلسطین" در تاریخ یکشنبه 15 می امسال (25 اردیبهشت) اشاره می‌کند.
برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید


خاورمیانه جدید

چند سال قبل طرحی در سایت وزارت دفاع آمریکا به قلم "رالف پیترز" منتشر شد که درباره خاورمیانه جدید بود. آمریکا طرحی برای تبدیل خاورمیانه به چیزی که خودش می‌خواست داشت تا این منطقه مهم جهان را در کنترل خودش در بیاورد. حمله به عراق، افغانستان، نابودی حزب الله لبنان و حماس بخشی از این طرح آمریکا بود، اما به قول قدیمی ها  "شتر در خواب بیند پنبه دانه"

در این چند سال خاورمیانه بزرگ‌ترین اتفاقات دنیا را شاهد بود، آمریکا به افغانستان و عراق حمله کرد، اما این کشورها باتلاقی برای آمریکا شدند. اسرائیل به لبنان حمله کرد تا حزب الله را نابود کند، اما در جنگ
?? روزه شکست سختی خورد. بعد هم اسرائیل به غزه حمله کرد، اما در جنگ ??
روزه باز هم مجبور به عقب نشینی شد. همه می‌دانستند که روح انقلاب اسلامی در وجود حزب الله و حماس وجود دارد که باعث شد صهیونیست‌ها را شکست داده و سر جایشان بنشانند.

اتفاقات در همین جا تمام نشد، بلکه داستانی که آمریکا شروع کرده بود، ادامه پیدا کرد؛ اما نه به دست آمریکا بلکه به دست مسلمانان منطقه.

بزرگ‌ترین قدرت آمریکا در خاورمیانه حکومت‌های دست نشانده هستند. "بن علی" و "حسنی مبارک" از جمله‌ آن حاکمان دست نشانده آمریکا در منطقه بودند که از سوی مردم فراری شدند
.

حکومت کشورهایی مثل یمن، عربستان، اردن، کویت، الجزایر و… از حمایت‌های ویژه آمریکا بهره می‌برند تا همچنان بتوانند مردم مسلمان منطقه را در خواب نگه دارند، اما
موج بیداری اسلامی در خاورمیانه به راه افتاده است و هر روز بیشتر از قبل در برابر حاکمان ظالم ایستادگی کرده و آن‌ها را بیرون می‌کنند تا بتوانند با باورهای اسلامی در برابر زور گوهای عالم بایستند
.

جریان مقاومت در برابر کفر و ظلم در مسلمانان بیدار شده است. حالا ملت‌ها بیدار می‌شوند تا صدها سال حکومت استعمارگران در منطقه را پایان بدهند. بی جهت نیست که غربی‌ها از بیداری اسلامی به وحشت افتاده‌اند، چون با بیدار شدن مسلمانان دیگر آن‌ها نمی‌توانند مردم خاورمیانه و حتی مردم جهان را استعمار کنند.

مقام معظم رهبری خاورمیانه جدید را یک خاورمیانه اسلامی و انقلابی نامید که بر خلاف برنامه ریزی غربی‌ها درباره خاورمیانه است. به اعتراف غربی‌ها این انقلاب‌ها ادامه انقلابی است که در
?? بهمن سال ??
در ایران پیش آمد و به زودی در بیشتر کشورهای عربی اتفاق خواهد افتاد.

انقلاب مردم تونس و مصر به همه جهانیان امید داد که آن‌ها هم می‌توانند در برابر حکومت‌های دست نشانده غرب بایستند و سرنوشتشان را در دست خودشان بگیرند.

منبع: رد پا


تحلیل های نادرست ما

یکی از اشتباهات بزرگ ما بعنوان افراد معتقد به نظام جمهوری اسلامی این است که گاهی در تحلیل هایمان دچار اشتباه می شویم، به گونه ای که تصور می کنیم هر چیز را که در ذهن داریم باید علنی و آشکار کنیم. چه بسا ممکن است گاهی درست و گاهی اشتباه باشد.

علنی نشدن تحلیل ها به معنای سکوت و رضایت و چشم پوشی بر اشتباهات نیست، بلکه گاهی به معنای همراه نشدن با جریانی است که از قضا موضعگیری ما را می‌خواهد!

یک عنصر انقلابی و مدافع ولایت باید هوشیار باشد و با بصیرت به اطراف خود بنگرد و مانند شطرنج بازی ماهر تا چند مهره بعد خود را پیشبینی کندو بعد وارد میدان تجزیه و تحلیل شود که در غیر این صورت ابتکار عمل را به دشمن داده است.

احساسات را باید زیر پا گذاشت و با عقل و منطق مسائل را دنبال کرد.

در تحلیل هایمان باید حق را در نظر بگیریم و به ناحق سخن نگوییم، چرا که ممکن است اجر کسانی در این میان ضایع شود و کارها و خدمات شبانه روزی آنها بی دلیل نادیده گرفته شود.

سخنان امروز رهبر معظم انقلاب اشاره به این نکته مهم بود که دلسوزان داخلی به آشوب و جنجال دامن نزنند، چرا که نظام مقتدر است و رهبر هم در مقابل هرگونه انحرافی خواهد ایستاد.

گزیده ای از سخنان مهم مقام معظم رهبری در دیدار با مردم فارس:

"عرض من به عناصر داخلى، به مردم دلسوز، به برادران و خواهرانى که در داخل با مسائل تبلیغاتى سر و کار دارند، این است که سعى کنند به این آشفتگى کمک نکنند. این که تحلیل بگذارند، یکى از آن طرف، یکى از این طرف، این علیه آن، آن علیه این، براى هیچ و پوچ، چه لزومى دارد؟"

"نه، دستگاه بحمداللَّه دستگاه مقتدرى است، مسئولین مشغول کارشان هستند، رهبرى هم که بنده‌ى حقیر هستم با همه‌ى حقارت، خداى متعال کمک کرده، ما در مواضع صحیحِ خودمان محکم ایستاده‌ایم. تا من زنده هستم، تا من مسئولیت دارم، به حول و قوه‌ى الهى نخواهم گذاشت این حرکت عظیم ملت به سوى آرمانها ذره‌اى منحرف شود."


امروز میدان جهاد فی سبیل‌الله، فضای مجازی است

امام جمعه مشهد گفت: «مسئولان نظام و دستگاه دیپلماسی، خصوصا شورای عالی امنیت ملی در ارتباطات خود توجه کنند که ترمیم کننده رسوایی عربستان در برابر ظلم و جنایاتش در خصوص بحرین قرار نگیرند.»

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه‌های دیروز نماز جمعه مشهد افزود: «مسئولان نظام و دستگاه دیپلماسی و سیاست خارجه در برابر شیطنت‌های عربستان و عقب‌نشینی آن‎ها ساکت ننشسته و جا نزنند.»

وی ادامه داد: «این‌ها هر زمان در مقابله با حق ضربه می‌خورند، شیطنتشان مثل اربابشان، آمریکاست و سعی می‌کنند در عقب‌نشینی، با جلب نظر مسئولان و متولیان نظام و عوامل دولت که در جهان اسلام از یک محبوبیتی برخوردارند، سوء استفاده کرده و برای خود آبرو بخرند.»

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: «عربستان به دنبال این است که این رسوایی خود را از بین ببرد و این کار را با ایجاد رابطه با مسئولان نظام انجام می‌دهد.»

آیت‌الله علم‎الهدی تصریح کرد: «مظلومیت مردم بحرین تابلوی شفافی بود که ماهیت اصلی حقوق بشر سازمان ملل را به جهانیان نشان داد.»

وی افزود: «آیا زن بارداری که از سوی نیروی آل سعود در بحرین شکنجه می‌شود یا زنان و دخترانی که در جلوی چشم مردم به خاک و خون کشیده می‌شوند یا خانه‌هایی که در آتش می‌سوزند، نقض حقوق بشر نیست؟ آیا اینان بشر نیستند؟»

امام جمعه مشهد تصریح کرد: «آن زن بد کاره که قاتل بوده و شوهر خود را کشته، بشر است و باید حقوق بشر در موردش ایفا شود، اما این انسان‌های مظلوم که مزدوران آل خلیفه آن‌ها را به خاک و خون می‌کشند، بشر نیستند و در موردشان حقوق بشر نباید ایفا شود؟»

عضو مجلس خبرگان رهبری خطاب به جوانانی که با کامپیوتر آشنایی داشته و در فضای مجازی فعالیت می‌کنند، گفت: «از شما برادران و خواهران درخواست می‌کنم با وبلاگ نویسی و فعالیت‌ در فضای مجازی، جنایت‌های آل سعود را به همه جهانیان نشان دهید تا همه مردم جهان از مظلومیت مردم بحرین آگاه شوند، امروز میدان جهاد فی سبیل‌الله، فضای مجازی است.»

وی از رسانه‌ها و صدا و سیما قدردانی کرد و ادامه داد: «نحوه عملکرد و برنامه‌های رسانه‌ها و تلویزیون و به ویژه شبکه‌های برون مرزی که با به تصویر کشیدن مظلومیت مردم بحرین جنایات مزدوران آل خلیفه را به همه جهانیان نشان دادند، بسیار خوب بود که آن را ارج می‌نهیم.»

وی ادامه داد: «در واقع این حرکت‌ها اثر خود را گذاشت و سرانجام نیروهای آل خلیفه وادار به عقب‌نشینی شدند.»

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: «اکنون کانون اقتدار امیرالمومنین(ع) در جهان اسلام کشور ایران است؛ امروز به خاطر مصالح اسلام، دست ما در مقابل مردم بحرین بسته است همان‌گونه که دست امیرالمومنین علی(ع) در آن روزها که به بیت ایشان و حضرت فاطمه(س) حمله کرده و هتک حرمت کردند، بسته بود.»

وی ادامه داد: «اگر هنر هفتم و فیلمبرداری در 1400 سال پیش وجود داشت و از صحنه‌های جنایات نسبت به خانه حضرت فاطمه(س) فیلمبرداری می‌کرد و امروز آن‌ها را می‌دیدیم، مطمئن باشید مشابه صحن‌هایی است که امروز در بحرین شاهد آن هستیم.»

امام جمعه مشهد تصریح کرد: «نیروهای آل سعود و آل خلیفه شب‎ها به خانه مردم مظلوم بحرین حمله کرده و زنان و دختران را کتک می‌زنند و شکنجه می‌کنند که باید به این رفتار عناصر وهابی سعودی در بحرین توجه کرد؛ امروز در زندان‎های سعودی بیش از یکصد زن زندانی است که تعدادی از آن‌ها باردار بوده و با این حال شکنجه می‌شوند.»


فراماسونری جدید در چه پوششی می آید؟

با عرض سلام و روز بخیر خدمت تمامی بازدیدکنندگان عزیز،در ادامه سلسله مباحث شناخت تشکیلات و اهداف فراماسونری، امروز با مطلبی با عنوان "فراماسونری جدید در چه پوششی می آید؟" به روز شده ایم، انشاالله که مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.

توجه:برای درک بهتر این مطلب، لطفا ابتدا مقاله "فراماسونری،دجال آخرالزمان" را که در وبلاگ قرار داده ایم مطالعه فرمایید.

امروز برخی از افراد آگاهانه یا ناآگاهانه ادبیات فراماسونری را باز تولید می‌کنند و از یک سو از ملیت ایرانی سخن می‌گویند و از سویی دیگر می‌خواهند انسان را جای خداوند بنشانند. مبادا روزی از خواب غفلت بیدار شویم که دیگر به خواب ابدی رفته باشیم! سرشت فراماسونری به دلیل مدیریت آن از سوی ابلیس، میل به استکبار و تمامیت‌خواهی دارد.

یکم) امام خود را بشناسیم
«أصْبَغ‌بن‌نُباته»‌ می‌گوید: امیرمؤمنان‌ علی علیه‌السلام، به ‌ما امر فرمود که ‌از کوفه‌ به ‌مدائن ‌برویم‌‌. روز یکشنبه به‌راه‌افتادیم‌‌. در میان‌ راه‌، از میان‌ما «عمْرو بن‌حریث‌» و «أشعث‌بن‌قَیْس» ‌و «جَریر بن‌عبدالله ‌بَجَلی» ‌با پنج ‌نفر دیگر جدا شدند و راه خود را به سوی‌حیره ‌کج کردند و به ‌ما گفتند‌: چون ‌روز جمعه ‌فرا رسد ما در ‌مدائن ‌به ‌علی(ع)‌ می‌رسیم ‌و قبل‌از آنکه ‌مردم ‌برای ‌نماز جمعه‌ مجتمع‌ گردند می‌آییم‌ تا نماز را با علی ‌بخوانیم‌‌.
آنها به دیاری رسیدند که به آن‌ «خَوْرنق» و «سَدیر» می‌گفتند‌. آن‌ هشت ‌نفر در خورنق یا سدیر در وقت ‌ظهر ‌نشستند و به خوردن ناهار مشغول شدند. یک‌ضب (سوسمار) از جلوی‌ آنها گذشت‌‌. آن ‌را صید کردند‌. عَمرو بن‌حریث، دست‌ سوسمار را باز کرد و (با لحنی تمسخر‌آمیز) به‌همراهان‌خود گفت‌: با این‌ سوسمار بیعت‌کنید. این امیرالمؤمنین شماست‌‌. آن‌ هشت ‌نفر با آن ‌سوسمار بیعت‌ کردند و سپس‌ آن ‌را رها کردند و خودشان ‌از آنجا به ‌مدائن‌کوچ‌ کردند و گفتند علی‌ابن‌ ابیطالب‌ چنین ‌می‌پندارد که ‌از علم ‌غیب ‌اطلاع‌ دارد‌. ما اینک ‌او را از امارت ‌مؤمنان، خلع‌کردیم ‌و به‌ جای ‌او با سوسماری ‌بیعت‌ کردیم‌‌.
آنان روز جمعه ‌به‌ مدائن ‌رسیدند و در هنگامی‌که ‌أمیرالمؤمنین ‌علیه‌السلام ‌بر بالای‌ منبر ‌خطبه‌ می‌خواند، وارد‌ مسجد شدند. حضرت فرمود‌: رسول‌خدا صلی‌الله‌ علیه ‌و آله ‌و سلم، ‌برای ‌من ‌احادیث ‌بسیاری ‌را به راز گفته ‌است ‌که ‌در هر حدیثی‌ از آن‌ احادیث، ‌دری ‌است ‌که ‌از آن ‌یک ‌در، هزار در دیگر گشوده ‌می‌شود‌. خداوند تعالی ‌در کتاب‌ عزیز خود می‌گوید‌: «یَوْمَ نَدْعُو کُل أُنَاسٍ بِإِمَامِهِمْ. . . »؛ قیامت‌ روزی ‌است ‌که ‌ما در آن‌، هر دسته‌ و جمعیتی ‌از مردم ‌را با امام ‌خودشان‌ می‌خوانیم‌»‌ (اسرا: 71) و من‌ به ‌خدا قسم‌ می‌خورم ‌که ‌در روز قیامت، ‌هشت ‌نفر از این ‌امت، ‌محشور می‌شوند که ‌امام ‌آنها، ضب (سوسمار) است‌‌ و اگر بخواهم ‌نام ‌آنها را ببرم‌، می‌برم‌‌.
در این‌ حال، ‌رنگ ‌از چهره‌هایشان‌ پرید و بند بند آنها لرزیدن‌گرفت‌ و عمر و بن‌حریث از شدت ترس ‌و دهشت، ‌‌‌مانند شاخه سعف (برگ‌ درخت ‌خرما) تکان ‌می‌خورد. (امام شناسی. ج 14. صص 115-114؛ مناقب. طبع‌سنگی‌ج‌، ص 421- ‌؛ بحار‌الانوار. ج‌. ص‌؛ و...)

ادامه مطلب...

<      1   2   3      
به روایت لینک:
هات فان : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت منجی بشریت برای صاحب سایت محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.