سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

?? ???

?? ???

 چهار شنبه سوری نسوزی؟!!

 

ایرانیان باستان به دلیل خاصیت های مفید آتش مانند پاک کنندگی و ر 

وشنایی آن را گرامی می داشتند و در برخی از آئین های خود از آتش بهره می بردند .
با گرایش ایرانیان به دین مبین اسلام ، برخی از رسوم گذشته که جنبه خرافی و یا انحرافی داشت کمرنگ و از یاد برده شد اما برخی از سنت ها مانند مراسم چهارشنبه آخر سال تا حدودی حفظ شد و امروزه نیز برخی از خانواده ها آن را بر پا می دارند .

اصل این مراسم سنتی خانوادگیست که به نیت پاکی و پاک کنندگی آتش اعضای خانواده از روی آن می پرند و به صورت نمادین آلودگی و کژی های خود را به آتش می سپارند و در آستانه عید نوروز از خدای بزرگ می خواهند طهارت و صفای باطنی برای سال جدید به آنان عطا فرماید .

اما در سالهای اخیر این سنت از درون خانه ها و بیابانها به سطح کوچه ها و خیابانها گسترده شده و در کنار آتش ، مواد محترقه و انفجاری شیمیایی نیز بدان افزوده شده که علاوه بر آلودگی زیست محیطی و صوتی منجر به سوختگی های شدید ، قطع عضو ، کوری و حتی مرگ برخی از مردم نیز شده است .

عمق فاجعه از آنجا مشخص می شود که بر اساس آمار رسمی نیروی انتظامی 60 درصد مجروحان این حوادث از رهگذران هستند و مستقیماً یا غیر مستقیم دخالتی در این حرکات خطر آفرین نداشته اند .

ماجرا آنجا دردناکتر می شود که اغلب این مجروحان از کودکان و خردسالانی هستند که بی اطلاع از خطرات این سبک از مراسم چهارشنبه سوری در این محیط های پر خطر حضور دارند و به تماشا ایستاده اند .

صدای مهیب انفجارهای حاصل از مواد محترقه صنعتی و دست ساز هم به نوبه خود خطر بزرگی برای سالمندان ، بیماران قلبی و اعصاب و زنان باردار است که با مراجعه به صفحه حوادث روزنامه ها در این ایام می توانید موارد تاسف باری مانند سکته ها و سقط جنین را بیابید .

به نظر می رسد در کنار تلاشهای آگاهی رسانی صدا و سیما و رسانه ها و اقدامات اجرائی نیروهای انتظامی و امنیتی  برای ایمن داشتن جامعه از این خطرات ، لازم است خانواده ها نیز موارد زیر را مد نظر داشته باشند :

1 – حتی المقدور در این روز علی الخصوص همزمان با تاریکی هوا از منزل خارج نشویم .
2 – کودکان و نوجوانان خود را کنترل کنیم تا ناخواسته در فضای پر خطر آتش بازی ها قرار نگیرند
3 – هرگونه حرکات غیر طبیعی و مزاحمت ها را سریعاً به 110 پلیس اطلاع دهیم .
4 – از تهیه و به کار بردن مواد محترقه و انفجاری به شدت خودداری کنیم .
5 – در صورت تردد در شهر ، حتماً شیشه های اتومبیل خود را بالا نگه دارید .

سور و شادی آخر سال با بی توجی ما به همین نکات ساده می تواند به سوز و گدازی شاید همیشگی بدل شود . پس مراقب باشیم .

 منبع: وبلاگ پهلوان


خاک های نرم کوشک (شرح حال سردار رشید اسلام حاج عبدالحسین برونسی)

 ... شهید برونسی تحصیلات عالیه ای که نداشت، توی جبهه ها کسانی که او را دیده بودندمی گفتند: وقتی می ایستاد و سخنرانی می کردبرای این رزمندگان، تاثیر حرفش از آدم های تحصیل کرده به مراتب بیشتر بود ، آنچنان زیر نفوذ درمی آورد این بسیجی ها را؛ کاملا تحت تاثیر قرار می داد و منطقی با آنها حرف می زد، گویی تحصیلات عالیه دارد؛ روحیه انقلابی این است.

بیانات مقام معظم رهبری

زندگی نامه

در سال 1321 در روستای"گلبوی کدکن" از توابع تربت حیدریه قدم به عرصه هستی نهاد.

روحیه ستیزه جویی با کفر و طاغوت از همان اوان کودکی با جانش عجین می گردد؛ کما اینکه در سال چهارم دبستان بخاطر بیزلری لز عمل معلم طاغوتی و فضای نا مناسب درس و تحصیل ، مدرسه را رها می کند.

در سال 1341 به خدمت زیر پرچم احضار می شود که به جرم پایبندی به اعتقادات اصیل دینی از همان ابتدا مورد اهانت و آزار افسران و نظامیان طاغوتی قرار می گیرد.

سال 1347 سال ازدواج اوست.برای این مهم ، خانواده ای مذهبی و روحانی را انتخاب می کندو همین سر آغاز دیگری می شود برای انسجام مبارزات بی وقفه او با نظام طاغوتی حاکم بر کشور؛ همین سال ، اعتراضات او به برخی خدعه های رژیم پهلوی (مثل اصلاحات اراضی ) به اوج خود می رسد که در نهایت به رفتن او و خانواده اش به شهر مشهد مقدس و سکونت در آنجا می انجامد، که این نیز فصل نوینی را در زندگی او رقم می زند.

پس از چندی با هدفی مقدس به کار سخت و طاقت فرسای بنایی روی می آورد و رفته رفته در کنار کار، مشغول خواندن دروس حوزه نیز می شودبعد ها به عتت شدت یافتن مبارزات ضد طاغوتی اش و زندان رفتن های پیاپی وشکنجه های وحشیانه ساواک، و نیز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و ورود وی به سپاه پاسدارن از این مهم باز می ماند.

با شروع جنگ تحمیلی در اولین روزهای جنگ به جبهه روی می آورد که این دوران، برگ زرین دیگری می شود در تاریخ زندگی او.

به خاطر لیاقت و رشادتی که از خ.د نشان می دهد، مسیولیت های مهتلفی را بر عهده او می گذارند که آخرین مسیولیت وی ، فرماندهی تیپ هجده جوادالایمه (ع) است که قبل از عملیات خیبر عهده دار آن می شود.

با همین عنوان در عملیات بدر، در حالی که شکوه ایثار و فداکاری را به سر حد خود می رساند، مرثیه سرخ شهادت را نجوا می کند.

تاریخ شهادت این سردار افتخار آفرین، روز23/12/1363 می باشد که جنازه مطهرش با توجه به آرزوی قلبی خود او در این زمینه مفقودالاثر می شودو روح پاکش در تاریخ9/2/1364 در شهر مقدس مشهد تشییع می گردد.

خاطره ای از وی از زبان همسرش (معصومه سبک خیز)

یکبار خاطرهای از جبهه برام تعریف می کرد. می گفت:کنار یکی از ذاغه مهماتها سخت مشغول کار بودیم، تو جعبه های مخصوص مهمات می گذاشتیم و درشان را می بستیم. گرم کار یکدفعه چشمم افتاد به یک خانم محجبه با چادر مشکی! داشت پا به پای ما مهمات می گذاشت داخل جعبه ها. با خودم گفتم حتما از این خانم هایییهکه میان جبهه!

اصلا حواسم به این نبود که هیچ زنی را نمی زارن وارد اون منطقه بشود. به بچه ها نگاه کردم. مشغول کارشان بودند و بی تفاوت می رفتند و می آمدند. انگار آن خانم را نمی دیدند. قضیه عجیب برام سوال شده بود. موضوع عادی به نظر نمی رسید. کنجکاو شدم بفهمم جریان چیست. رفتم نزدیکتر. تا رعایت ادب شده باشد سینه ای صاف کردم و خیلی با احتیاط گفتم: خانم! جایی که ما مردها هستیم شما نباید زحمت بکشید.

رویش طرف من نبود، به تمام قد ایستاد و فرمود: مگر شما در راه برادر من زحمت نمی کشید؟

یک آن یاد امام حسین(ع) افتادم و و اشک توی چشمام حلقه زد.خدا بهم لطف کرد که سریع موضوع را گرفتم و فهمیدم جریان چیست. بی اختیار شده بودم و نمی دانستم چه بگویم.خانم همینطور که روشان آن طرف بود فرمودند:هرکس کهخ یاور ما باشد ، البته ما هم یاریش می کنیم.

فرازهایی از وصیت نامه شهید برونسی

من با چشم باز این راه را پیموده ام و ثابت قدم مانده ام؛ امیدوارم این قدم هایی که در راه خدا برداشتم ، خداوند آنها را قبول درگاه خودش قرار بدهد و ما را از آتش جهنم نجات دهد.

فرزندانم، خوب به قرآن گوش کنید واین کتاب آسمانی را سرمشق زندگیتان قرار دهید.باید از قرآن استمداد کنید و باید از قرآن مدد بگیرید و متوسل به امام زمان(عج) باشید .

همیشه آیات قرآن را زمزمه کنید تا شیطان به شما رسوخ پنهانی نکند.

ای مردم نادان، ای مردمی که شهادت برای شما جا نیفتاده است، در اجتماع پیشرو باید درباره شهیدان کلمه اموات از زبانها و از اندیشه ها ساقط شود و حیات آنان با شکوه تجلی نماید؛(بل احیاء عند ربهم یرزقون).

فرماندهی برای من لطف نیست، گفتند این یک تکلیف شرعی ست باید قبول بکنید؛ و من بر اساس (اطیعوا الله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم) قبول کردم.مسلما در این راه امر به معروف و نهی از منکر، از مردم نادان زیان خواهید دید؛ تحمل کنید و بر عزم راسختان پایدار باشید.

 

منبع: برگرفته از کتاب خاک های نرم کوشک نوشته سعید عاکف


 هالیوود و آخرالزمان اسراییلی؟!!

بخشی از فیلم های هایوودی با موضوع خاص یعنی آخرالزمان بوجود آمده است، که موضوع و محتوای این فیلم ها با گرایش آخرالزمانی، تخیلی و خرافاتی به نظر می رسد، اما ماجرا چیز دیگری است ، از یاد نخواهیم برد که پرداختن به خرافات و گسترش خرافه پرستی در زمره اهداف اصلی کارخانه رویا ساز هالیوود است و مجموعه ای که صهیونیسم به تمام معنا بر آن سایه افکنده و امروز دیگر جز جداناشدنی حیات فرهنگی و مادی آن به حساب می آید.

اصولا بیشتر فیلم هایی که در حال حاضر در هالیوود ساخته می شود تحت افکار صهیونیستی حاکم است که فضا و جو هالیوود هم یک فضای یهودی صهیونیستی است ، و بیشتر دست اندرکاران اعم از کارگردان و تهیه کننده و ... یا یهودی هستند ویا با اهداف یهود و صهیونیت جهانی همراه هستند .

فیلم های مربوط به انرژی هسته ای و آخرالزمان در 2 نوع ترسناک و علمی قابل طبقه بندی اند ، از جمله فیلم های فضایی مربوط یه آخرالزمان و فیلم های ترسناک که مربوط به ترس دیرینه انسان درمورد تهاجم موجودات هولناک و ترسناک ، پایان دنیا و شیطان و بالاخره نبردهای آرماگدون را فراهم می سازد.

بروز مجموعه ای از بن بسته ها ، بحران ها و اطلاعات در اواخر قرن بیستم ضمینه طرح و گسترش موضوع آخرالزمان را از طریق رسانه های غربی فراهم آورده است، اگر چه این موضوع مشترک بین همه ملل است آما در جامعه آرمانی یهودیان سکونت در سرزمین موعود وپاک نمودن آنجا از بیگانه ها و برقراری دولت یهود مورد نظر است . از نظر آنها در آینده اسراییل بزرگ و یا خاورمیانه بزرگ ، عرض موعود خدای اسراییل و یا همان آرمانشهر یهود قرار دارد، این آرمانشهر یک جامعه بسته است که تنها در آن یک نژاد برتر حق تمتع از دنیا را دارد و غیر یهودیان تنها خدمتکاران یهود بوده و وحشی و دشمن یهود به حساب می آیند که باید نابود بشوند . در این نگرش حتی به زنان باردار و حتی حیوانها هم نباید رحم کرد. در تلمود می خوانیم ذات قدوس متبارک 3 هدیه گرانبها نصیب اسراییل کرده است، لاکن هیچ یک را به آنها نمی دهد مگر پس از آنکه رنج ها و سختی های فراوان را تحمل کنند. آن 3 هدیه عبارت اند از : تورات ، سرزمین اسراییل و جهان آینده.

حدود 2000 نفر از صاحبان هالیوود یهودی هستند و گرایش صهیونیستی دارند که 85% سرمایه تولید فیلم های هالیوود در اختیار آنهاست و با این توانسته اند بر بازار سینماهای جهان تسلط پیدا کنند.

در عموم فیلم های هالیوودی صهیونیستی دیگر خدایی وجود ندارد و این بشر غربی هست که با رهبری یک دانشمند غربی و یا با توانایی های خارق العاده خود می تواند سرزمین خود را از دست شیطان آزاد کند و او را شکست دهد. در این نوع فیلم ها اگر هم خدایی باشد آنقدر قدرت او کم هست که شیطان او را شکست میدهد و حتی پیامبران الهی او شکایت می کنند و و بر او پرخاش می کنند . هدف آنها از این نوع فیلم ها این است که به دنیای غرب و کل جهان بگویند که خدایی وجود ندارد و اگر هم باشد قدرتی ندارد. آنها بر این باور هستند که جوانان باید شخصیت مورد نظر آنها در فیلم را تایید و او را یه عنوان خدای خود در نظر گیرند.

امیدواریم که جوانان پاک ایران زمین فریب این نوع تبلیغات ضد الهی را نخورند و روز به روز ایمان خود را قوی تر و نفس خود را ساخته تر کنند و بتوانند بصیرت خود را بالا برند و دیگرا ن را هم راهنمایی کنند و دشمنان الله و اسلام را نا امید کنند.

امین یا رب العالمین


بیایید اسراییل را تحریم کنیم ؟!!

 

در هرجای جهان که مسلمانی ندای ((هل من ناصر و ینصرونی )) سر دهد، وظیفه ماست که به او پاسخ دهیم به یاریش بشتابیم .

شصت سال از شکلگیری رژیم غاصب صهیونیستی می‌گذرد. صدها همایش در جهان اسلام برگزار و هزارها قطعنامه و اعلامیه و بیانیه و طومار نوشته شده و خدا می‌داند چند بار رژیم اسراییل محکوم شده است؛ اما... اما هنوز نام منحوس این رژیم بر نقشه‌ها خودنمایی می‌کند و روی زبانهاست و در کشورهای دنیا، سفارتخانه و در سازمانهای جهانى، حق رأی دارد و همواره در سازمان ملل قطعنامه صادر می‌کند و علیه این کشور و آن کشور موضع می‌گیرد و... و هر روز حلقه محاصره را بر ملت مظلوم فلسطین تنگتر و هر روز به کشتن مردم ستمدیده این سرزمین میپردازد و خانه‌هایشان را خراب و فرزندانشان را آواره می‌کند.

فکر می‌کنید چرا اسراییل بعد از گذشت نیم قرن هنوز به حیات نامبارک خویش ادامه می‌دهد؟ آیا بهخاطر داشتن سومین ارتش منظم دنیاست یا بهدلیل داشتن صدها کلاهک هسته‌اى؟ برای پی ‌بردن به پاسخ این پرسش کمی به دور و بر خود نگاه کنید و سر و وضع خویش را ببینید.

گوشی‌های نوکیا و موتورولا جیبهای ما را اشغال کرده است و موسیقی را به وسیله پخش ام‌پی‌تری پلیرهای آی پود به گوش ما می‌رسد و سی‌پی‌یوهای اینتل تجارت و اقتصاد و فرهنگ و سیاست ما را می‌گرداند و اطلاعات آنها را پردازش می‌کند و پرینترهای اچ‌ پی مطالب ما را چاپ‌ می‌کند و اوقاتمان با فیلمهای هیجانی هالیوود که در کمپانی بزرگ فاکس قرن بیستم تولید شده، پر می‌شود و برای کودکانمان کارتون‌های معروف والت دیزنی را با تلویزیونهای پایونیر نمایش می‌دهیم و در هنگام سفر این دوربین‌های کداک هستند که لحظات زیبای ما را ماندگار و این مجریان اخبار شبکه سی‌ان‌ان و خبرنگاران مجله هفتگی تایم هستند که اخبار دنیا را منتشر میکنند و بچه‌هایمان با شیرخشک‌های خوشمزه‌ سرلاک بزرگ می‌شوند و شکلات‌های مگی و کیت‌کت و اسمارتیز را می‌خورند و بعد از وعده‌های غذایی‌مان هیچ‌چیز به اندازه نوشابه‌های کوکاکولا و پپسی و فانتا و میریندا نمی‌چسبد و آنچه خستگی را بعد از یک روز کار از تن آدم به در می‌کند، یک نسکافه مخلوط با کافی‌میت است. البته ناگفته نماند که صورتهایمان را با ژیلت اصلاح می‌کنیم و مسواک‌هایمان اورالبی است و سیگار مارلبرو بر گوشه لبمان نشسته و خودکار بیک و روان‌نویس پارکر در جیبمان یافت می‌شود و البته نگذریم از تیشرت‌های رنگ و وارنگ باس که گاهگاهی میپوشیم و بارانی‌های خوش‌دوخت نایک بدن ما را از برف و باران حفظ می‌‌کند و کفشهای زیبای تیمبرلند که در گرما و سرما همراه ماست و لباسهای ورزشی چامپیون ما را در افتخارات ملی و محلی همراهی می‌کند و... .

دیگر نگوییم چرا شعار مرگ بر اسراییل اثر ندارد! دیگر نگوییم چرا این همه اعلامیه و قطعنامه و راهپیمایی به ثمر نمی‌نشیند. تا وقتی مسئولین ما قراردادهای نفتی را با شرکت چند ملیتی شل امضا و فروشگاه‌های زنجیره‌ای پوشاک بنتون مد را به ما عرضه می‌کنند و محصولات غذایی نستله در یخچال‌های ما جا خوش کرده‌اند، اوضاع همین است.

به گواهی اسناد و مدارک، هر ریالی که بابت خرید و مصرف این محصولات می‌پردازیم، گلوله‌ای می‌شود در قلب کودک فلسطینی و بمبی بر خانه‌اش و عاملی برای ویرانی سرزمین و آوارگی هموطنان او. بگذریم از اینکه ریال‌های ما، بودجه سالانه دولت اسراییل را افزایش و موجبات رفاه زندگی شهروندان آن را فراهم و روزگار را به کام مردم آن می‌گرداند. این تازه اول ماجراست و اگر نگاهی به تورات و تلمود و قباله (کتابهای مقدس یهودیان) و پروتکلهای 24 گانه صهیونیسم بیندازید، خواهید فهمید که قضایا پیچیده‌تر از این حرفهاست و اسراییل این پدیده شوم قرن بیستم، نه تنها داعیه‌دار حکومت بر سرزمین فلسطین و بعد از آن کل منطقه خاورمیانه است، بلکه مدعی حکومت بر همه جهان است. روزی گلدامایر، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی ‌گفت: «هر جا یک یهودی هست، آنجا مرزهای اسراییل بزرگ است».

شاید باور نکنید در پروتکلهای صهیونیسم که مجموعه قوانین مصوب نزد علمای قوم یهود است، افراد غیر یهودى، اعم از مسلمان و مسیحی و زرتشتى، همگی حیوانات ناطقی هستند که خداوند برای بهره‌کشی قوم یهود از آنان، خلق کرده است و انسان برتر فقط و فقط یهودی‌ها هستند. شاید باور نکنید غاصبان فلسطین جان و مال و ناموس غیر یهودی را بر خود مباح می‌دانند. برای آشنایی با پروتکلهای شیطانی صهیونیستها میتوانید به سایت باشگاه صهیونیسمپژوهی به نشانی (www.rasad.ir ) مراجعه کنید.

میبینید که با هر کالای اسراییلی که میخریم ما هم در کشته شدن بیگناههای فلسطینی و ستمهایی که صهیونیسم در جهان مرتکب میشود مقصریم.

شاید شما و خیلیهای دیگر با بدبینی به اسامی شرکتها و محصولاتی که در بالا دیدید نگاه کنید و با خودتان بگویید چه مدرکی دارید که این شرکتها و سازندگان آنها حامیان مالی اسراییل هستند. از کجا معلوم این شرکتها پول سلاحهای صهیونیستها را تأمین میکنند؟

برای مطمئن شدن از این حرف نشانی چند منبع مطمئن را به شما نشان میدهیم تا با مراجعه به آنها لیست این شرکتها و تولیدکنندگان را از زبان خود صهیونیستها بخوانید و به عمق فاجعهای که خودمان مرتکب شدهایم، پی ببرید.

شرکتهای حامی رژیم صهیونیستی به اعتراف سفارت اسراییل در امریکا:

www.israelfm.org/economic/investing/us_cnies.htm

کمپانی های غذایی اسراییلی در سایت غذای خوب اسراییل:

http://finefoodsisrael.org/companies.asp

در این دو سایت بیش از صد محصول و شرکت صهیونیستی معرفی شدهاند، آن هم از زبان خود اسراییلیها. در دنیا گروهها و انجمنهای زیادی برای تحریم مالی رژیم اشغالگر وجود دارد که همگی تلاش میکنند به انسانهای آزادیخواه و عدالتطلب دنیا بگویند با تحریم کالاهای صهیونیستی این غول اهریمنی را از پا در آورید.

پایگاه جهانی تحریم اسراییل (www.inminds.com/boycott-israel.php )

پایگاه تحریم اسراییل در انگلیس (www.bigcampaign.org.uk )

پایگاه تحریم اسراییل در اسپانیا (www.nodo50.org/csca )

پایگاه تحریم اسراییل در فرانسه (www.jeboycotteisrael.com )

اینها جزو پایگاههایی هستند که در اروپا برای تحریم کالاهای صهیونیستی بسیج شدهاند.

از نوجوانهای ایرانی گرفته تا مسئولان شهر و استان و کشور، باید همگی دست به دست هم بدهیم و با نخریدن کالاهای اسراییلی در مبارزه با صهیونیسم جهانی شریک شویم. با نخریدن هر کالای اسراییلی جان یک فلسطینی را نجات دهیم. بیایید ما هم در مبارزه با کفر و ظلم نقشی داشته باشیم.


دشمن شناسی
 

رهبر فرزانه انقلاب:در یک تقسیم بندی کلی دشمنان ملت بزرگ و انقلابی ایران را در شرایط کنونی می توان به دو بخش دشمنان درونی و بیرونی تقسیم نمود «ما دو دشمن داریم؛ یک دشمن، دشمن درونی است، یک دشمن، دشمن بیرونی است. دشمن درونی خطرناک تر است.

 

ضرورت دشمن شناسی
بی شک دشمن شناسی از محوری ترین مباحث در موضوع دفع تهدیدها و دفاع از یک ملت بشمار می آید. چه بسا امتهایی که در طول تاریخ در اثر غفلت از دشمنان و فقدان آگاهی و بصیرت لازم سیاسی و اجتماعی در شناخت توطئه های بیگانگان و اتخاذ مواضع به موقع و صحیح توسط نخبگان و خواص آن جامعه به سرنوشتی هلاکت بار منجر گردیده اند.
امیر مؤمنان علی(ع) در کلام خود دراین باره می فرمایند: «من نام عن عدوه انبهته المکاید.(1)» (کسی که در برابر دشمنش به خواب رود (از او غافل بماند) حیله های (غافلگیرانه دشمن) او را از خواب بیدار می کند)

در همین رابطه بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) می فرمایند: «نباید غافل باشیم، ما باید بیدار باشیم و توطئه های آنها را قبل از اینکه با هم جمع بشوند، خنثی کنیم. (2)»

همچنین رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اولین روز سال 86 در مشهد مقدس در این باره می فرمایند: «یک ملت باید دشمن را بشناسد، نقشه دشمن را بداند و خود را در مقابل آن تجهیز کند. (3)»

اقسام دشمنان
در یک تقسیم بندی کلی دشمنان ملت بزرگ و انقلابی ایران را در شرایط کنونی می توان به دو بخش دشمنان درونی و بیرونی تقسیم نمود «ما دو دشمن داریم؛ یک دشمن، دشمن درونی است، یک دشمن، دشمن بیرونی است. دشمن درونی خطرناک تر است. (4)»

تشریح ابعاد مختلف دشمن درونی
ازجمله عوامل عقب ماندگی ملت ها که زمینه تسلط بیگانگان را بر منابع مادی و معنوی یک کشور فراهم می سازد، پدیده شوم تنبلی اجتماعی و عدم خودباوری و اعتماد به نفس در یک ملت می باشد که رهبر معظم انقلاب با نگاه نافذ خود از آن بعنوان دشمن درونی ملت بزرگ ایران یاد نموده و می فرمایند: «اگر ملتی این بیماری ها را داشته باشد، این ملت پیشرفتش ممکن نیست، اگر ملتی مردمش تنبل باشند، ناامید باشند، اعتماد به نفس نداشته باشند، با همدیگر پیوند نداشته باشند، به همدیگر بدبین باشند، از آینده ناامید باشند، چنین ملتی پیش نخواهد رفت، اینهامثل موریانه ای که در درون پایه بنا بیفتد، بنا را ویران می کند.» ادامه مطلب...

به روایت لینک:
هات فان : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت منجی بشریت برای صاحب سایت محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.