سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

?? ???

?? ???

دوستی خیابانی دردسر ساز شد

مرد جوانی که پس از سرقت فیلم و عکس‌های خصوصی و خانوادگی یک دختر جوان به بهانه پس دادن آنها، این دختر را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، در شهریار دستگیر شد.
رسیدگی به این پرونده روز 18 مرداد امسال با شکایت دختری مبنی بر آزار و اذیت از سوی یک مرد جوان، در دستور کار ماموران اطلاعات ـ امنیت پلیس شهریار قرار گرفت.
شاکی در اظهاراتش به پلیس گفت:‌ چندی پیش با مردی جوان در یکی از بوستان‌های شهر آشنا شده و ارتباطمان شکل گرفت. وی به من ابراز علاقه می‌کرد. یک روز این فرد به بهانه اینکه قصد دارد چند آهنگ را از گوشی تلفن همراهش به تلفنم انتقال دهد،‌ به طرز ماهرانه‌ای عکس و فیلم‌های خصوصی و خانوادگی مرا از تلفن همراهم سرقت کرد. شاکی اضافه کرد:‌ پس از چند روز با مرد جوان اختلاف پیدا کرده و ارتباطمان قطع شد تا اینکه وی با من تماس گرفت و تهدید کرد که اگر به ارتباطم با او ادامه ندهم، عکس و فیلم‌های خانوادگی‌ام را پخش خواهد کرد.
شاکی اضافه کرد: ابتدا حرف‌هایش را نپذیرفتم اما در بررسی از گوشی تلفن همراهم و مشخصاتی که از سوی این جوان ارائه می‌شد، متوجه سرقت عکس و فیلم‌ها شدم. دختر جوان در رابطه با دام شیطانی‌ای که در آن گرفتار شده بود، گفت:‌ از ترس اینکه خانواده ام از موضوع اطلاع پیدا نکنند،‌ ماجرا را با آنها در میان نگذاشتم و با التماس از مرد جوان می‌خواستم تا عکس و فیلم‌های سرقت‌ شده‌ام را پس دهد اما او ‌توجهی نکرد.
وی اضافه کرد: یک روز به بهانه اینکه قصد تحویل دادن عکس و فیلم‌ها را دارد، مرا به خانه‌ای در جنوب شهر دعوت کرد. به محض حضور در آنجا مرد هوسران زندانی‌ام کرد و به زور و تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. روز بعد مرا سوار خودرویی کرد و با توقف در حاشیه جاده از خودرو بیرون انداخت و متواری شد.
با تشکیل پرونده قضائی در این زمینه، تحقیقات ماموران برای دستگیری مرد هوسران آغاز و پاتوق‌های احتمالی‌اش زیرنظر گرفته شد. جستجوها ادامه داشت تا اینکه 2 روز پیش مخفیگاه متهم فراری در شهریار شناسایی و متهم دستگیر شد.
"سرهنگ یارندی"، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تهران و البرز با اشاره به این خبر گفت: با هماهنگی قضائی مخفیگاه متهم مورد بازرسی دوباره قرار گرفت و فیلم و عکس‌های مسروقه متعلق به شاکی نیز کشف و ضبط شد.
بنابراین گزارش، متهم به اتهام سرقت عکس و فیلم‌های متعلق به شاکی و خانواده‌اش و آزار و اذیت دختر جوان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد.
منبع: جام جم


به روایت لینک:
هات فان : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت منجی بشریت برای صاحب سایت محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.