سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

?? ???

?? ???

کوتاه و خلاصه درمورد چهارشنبه سوری

اهمیت دادن به شادی و نشاط و ایجاد روحیه امید از جمله مواردی هست که حضرت آقا همیشه روی آن تاکید دارند. اگر در جامعه این شور و نشاط حاکم شود هر کس وظیفه خود را به خوبی انجام می دهد و باعت تحول و پیشرفت جامعه خواهد شد. همه ساله چهارشنبه آخر سال در ایران مراسم چهارشنبه سوری برگزار می شود که بدون رد یا قبول آن می تواند مراسم شادی برای مردم باشد، اما متاسفانه این مراسم در سالهای اخیر باعث تحمیل هزینه های زیادی در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برای مردم و کشور شده است.در سالهای اخیر ضمن اینکه شئونات اسلامی در آن رعایت نمی شود رنگ و بوی سیاسی نیز به خود گرفته است! گروه هایی در این میان هستند که تحت پوشش حمایت از آداب و رسوم و فرهنگ ایرانی آبا و اجداد خود می خواهند از این مراسم به نفع خود استفاده کنند و حضور عادی مردم را جمعیت ضد نظام و انقلاب جلوه دهند. نکته مهم در مورد فتنه سبز و چهارشنبه سوری این است که این عده ناچیز و ضد انقلاب قصد سو استفاده از این شلوغی را دارند تا با شعارهای ضد دین و اسلام و ... سعی در همراه نمودن مردم با خود نموده اند که انشاالله با هوشیاری مردم اهداف آنها در نطفه خفه خواهد شد.

آسیب ها و تهدیدات

آسیب ها و تهدیدات این مراسم بسیار بیشتر از این چیزی هست که بنده بخواهم درمورد آن بنویسم اما بنا به تکلیف به چند مورد از آنها می توان  خلاصه اشاره کرد:

اجتماعی) برادران محترم ارازل و اوباش که در سالهای اخیر تحرکات گسترده ای بصورت باندی داشته اند که با اقدامات خودسرانه خود موجب بی نظمی و ایجاد رعب و وحشت در جامعه شده اند، با توجه به اینکه چهارشنبه سوری زمان و محیط مناسبی برای فعالیت این افراد است، لذا نقش مردم در خنثی سازی یا شناسایی این عناصر فرصت طلب بسیار مهم می باشد.

فرهنگی) استکبار جهانی سعی در فرقه سازی و ایجاد شکاف در دین مبین اسلام با اهداف لابی صهونیستی برای تشکیل حکومت واحد صهونیستی دارد. لذا فرقه های گوناگونی مانند فرقه ضاله بهاییت درصدداند تا از چنین مراسماتی سواستفاده و با تبلیغاتی مانند شبهه سازی و اهانت به مقدسات اسلامی افراد قلیل و ساده لوح را جذب کنند که هدف آنها تضعیف نظام جمهوری اسلامی می باشد.

اقتصادی) این مراسم هر ساله مقادیر زیادی از بیت المال و اموال شخصی را از بین می برد تا عده ای به بهانه جشن به شادی بپردازند بدون توجه به اینکه چه هزینه های هنگفتی را به جای می گذارد. به طور مثال اگر درختی آتش بگیرد جای آن درخت را به این زودی ها نمی توان پر کرد؟!! و ...

کلام آخر

چهارشنبه آخر سال همواره با موج عظیمی از احساسات مردم روبه رو بود که می تواند به عنوان یک فرصت مورد سواستفاده دشمن قرار گیرد و مشکلات اجتماعی، فرهنگی ، اقتصادی و امنیتی را به وجود آورد که با کمک خدا در سالهای اخیر با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی توطئه ها خنثی گردیده است.بایستی راهکارهای مقابله با این گونه مشکلات و خطرات را شناخت و به آن عمل کرد. نکته مهم دیگر این است که با بیداری اسلامی و شکست پی در پی دیکتاتور های منطقه دشمن درصدد جبران شکست خود بر آمده و سعی در ناامن جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی ایران در مراسم چهارشنبه سوری امسال را دارد که انشاالله مثل همیشه با بصیرت و درایت مردم همه این اقدامات ناکام خواهد ماند.

در چهارشنبه سوری امسال مردم می توانند جهت ادای تکلیف خود در این موضوع و ارائه اخبار و اطلاعات مربوط به ارازل و اوباش و درگیری، تجمع و ... را با پلیس و یا پایگاههای بسیج و یا ستاد خبری اداره اطلاعات در میان بگذارند.


تذکر امام خامنه ای به وبلاگ نویسان

 سلام خدمت همه بازدیدکنندگان عزیز، مشغول به وبگردی و بازدید از سایت ها و وبلاگ های ارزشی بودم که مطلب زیر را انتخاب کردم که به نظر بنده اتمام حجت حضرت آقا با حزب اللهی ها در عرصه جنگ نرم و جهاد سایبری است، امیدوارم که عمل کنیم، قبل از خواندن برای تعجیل در فرج آقا امام زمان، سلامتی مقام معظم رهبری، شادی روح امام و شهدا و پیروزی اسلام در عرصه سایبری صلوات فراموش نشود. التماس دعا 

 

 

اقبال مثبت رویش‌های جدید انقلاب اسلامی به فضای سایبر در حالی رواج پیدا کرده‌ که به دلیل برخی از آسیب‌ها، رهبر معظم انقلاب در این باره تذاکراتی را ایراد کرده‌اند.

از برکات فتنه سال گذشته تبدیل فضای اینترنت از ابزاری صرفا ارتباطی به بستری فرهنگی بود. البته این مسئله پیش از این هم در میان جوانان ارزش‌گرا و ولایت‌محور وجود داشت که فتنه سال گذشته به گسترش دامنه و فراگیری آن انجامید. آسیب شناسی، بازخوانی و توجه به عملکرد و فعالیت وبلاگ‌نویسان متعهد در فضای مجازی از ضروریات ارتقای این بستر فرهنگی است.

اقبال مثبت رویش‌های جدید انقلاب اسلامی به فضای سایبر البته بدون آسیب هم نبوده است تا جایی که در دو مرحله، تذکر رهبر عزیز انقلاب را در پی داشت.حضرت علی علیه السلام می‌فرمایند: «اگر با شمشیر بر بینى مؤمن بزنم که دشمن من شود، با من دشمنى نخواهد کرد و اگر تمام دنیا را به منافق ببخشم تا مرا دوست بدارد، دوست من نخواهد شد.»

این مسئله فارغ از نگاه مچ‌گیرانه و انگشت اتهام‌زنی به این و آن، توجه به یک نکته مهم و مغفول را ضروری می‌سازد: بازخوانی عملکرد گذشته، آسیب‌شناسی راه طی شده و تدوین منشوری برای نحوه عملکرد افسران جنگ نرم در فضای سایبر.

لازم است بزرگان قوم و استخوان خرد کرده‌های این مسیر دور هم جمع شده و منشوری بر پایه قواعد اخلاقی، ولایی و اعتقادی برای جماعت کیبورد به دست تنظیم کنند تا دیگر بهانه به دست دشمن نداده و از همه مهم‌تر موجبات رنجش رهبر عزیزمان فراهم نشود.

این تذکر می‌تواند فصل جدیدی را در شکل‌گیری یک مطالبه و اقدام جدی برای تنظیم منشور، تعیین میزان و خط کشی برای سنجش عیار فعالیت‌های نیروهای حزب‌اللهی رقم بزند. البته کار جهادی دستورالعمل و بخش‌نامه بردار نیست، بازخوانی، آسیب سنجی و تنظیم قواعد و اصول، اتمام حجتی است که راه را بر اشتباهات بعدی ناهموار، نقاط ضعف و قوت را مشخص و تاحدودی به انسجام فعالیت‌های سایبری امت حزب الله می‌انجامد، مضاف بر آنکه بهانه را از دست دشمن برای سوءاستفاده و مظلوم‌نمایی خواهد گرفت.

واقعیت این است که دامنه تأثیرگذاری فعالیت وبلاگ نویسان ارزشی و متعهد در فضای مجازی، فتوحات بسیاری را در جنگ نرم به ارمغان آورد، ولی نباید اجازه داد دشمن از تنگه‌هایی که نادیده گرفته شده ما را غافلگیر کند. اکثر وبلاگ نویسان تکلیف محور فضای مجازی تاکنون از روی احساس تکلیف، بدون آموزش‌های خاص و بر اساس تربیت دینی عمل کرده‌اند؛ بازخوانی، آسیب شناسی و تدوین اصول برای این جهاد در عرصه سایبر مسئله ای است که تنگه‌ احد جنگ نرم را برای رخنه، شبیخون دشمن کور می‌سازد و برکتی است که از فرمایشات و تذکرات حکیمانه و روشنگرانه رهبر عزیز انقلاب حاصل می‌شود.

تذکر اول رهبر عزیز انقلاب به وبلاگ نویسان
«واقعاً یکى از چیزهایى که ما همه‌مان [باید توجه کنیم]، به مردم هم باید بگوییم، یاد بدهیم که توجه بکنند این است که: به صرف توهم اینکه حالا این کار مصلحت دارد، دست‌شان را، یا قلم‌شان را، یا وبلاگ‌شان را آزاد نکنند که هر چه به ذهن‌شان آمد، آن را بگویند؛ اینجور نیست، چون وسایل مدرن امروز همه مشمول همین حکم است. یعنى خواندن وبلاگ هم مثل خواندن کاغذ است، کتاب است، نامه است، مثل شنیدن حرف است. استماع غیبت شامل همه اینها می‌شود؛ یعنى ملاک استماع در اینها وجود دارد مسلماً.»

تذکر دوم رهبر فرزانه انقلاب
«فضاى اهانت و هتک حرمت در جامعه، یکى از آن چیزهایى است که اسلام مانع از آن است؛ نباید این اتفاق بیفتد. فضاى هتک حرمت، هم خلاف شرع است، هم خلاف اخلاق است، هم خلاف عقل سیاسى است.

انتقاد، مخالفت، بیان عقاید با جرئت، هیچ اشکالى ندارد، اما دور از هتک حرمت‌ها، اهانت‌ها، فحاشى،  دشنام و این چیزها.

همه هم در این زمینه مسئول‌اند. این کار علاوه بر اینکه فضا را آشفته می‌کند و اعصاب آرام جامعه را به هم می‌ریزد که امروز احتیاج به این آرامش هست، خداى متعال را هم از ما خشمگین می‌کند.»

منبع: رجا نیوز


"من و تو" چگونه می خواهد "سبک زندگی" ایرانیان مسلمان را تغییر دهد؟

گویا دیپلماسی عمومی «روباه پیر» در دوران استعمار نو و فرانو، امیدوار است که مخاطب ایرانی با هر ذائقه و نیازی به رسانه، اعم از اطلاع‌یابی و خبر یا سرگرمی و تفریحی، از روبه‌روی شبکه‌های فارسی زبان انگلیسی، جای دیگری نرود.

 از اواخر تابستان 1389، مسافران ایرانی‌ای که وارد فرودگاه دبی می‌شدند، با بیلبوردی روبه‌رو می‌شدند که تبلیغی بر آن نقش بسته بود و خبر از آمدن یک شبکه تلویزیونی فارسی زبان دیگر می‌داد: من و تو (manoto).
6 آبان 1389 (28 اکتبر 2010) ضمن اینکه سالروز تولد رئیس جمهوری اسلامی ایران (آقای دکتر احمدی‌نژاد) است، روز راه‌اندازی دو شبکه تلویزیونی فارسی زبان نیز هست: یکی خود را شاخه‌ای از رسانه اتحادیه اروپا (یورو نیوز) می‌داند و در لیون فرانسه متولد می‌شود و دیگری اگرچه مستقل می‌نمایاند، در همسایگی تلویزیون فارسی بی‌بی‌سی و با همکاری چندی از عوامل آن، در لندن انگلستان پا به عرصه وجود می‌گذارد.
«من و تو» یک شبکه تلویزیونی فارسی‌زبان است که به شرکت «شبکه تلویزیونی مرجان» تعلق دارد. این شبکه تلویزیونی به پخش برنامه‌های سرگرم‌کننده فرهنگی که محصول شرکت متولی‌اش است و دیگر برنامه‌ها، به زبان فارسی می‌پردازد. شبکه تلویزیونی «من و تو 1» برنامه‌های خود را از شهر لندن واقع در پادشاهی متحده بریتانیا پخش می‌کند. کپیتال استودیوی لندن، محل استقرار این شبکه تلویزیونی است
.

ساختمان کپیتال استودیوی لندن

گفته می‌شود، برادر و خواهری با نام‌های کیوان و مرجان عباسی مدیران اصلی این گروه تلویزیونی هستند.

آرم گروه تلویزیونی مرجان

 با وجود آنکه برخی تحقیقات، از جعلی بودن نام این دو نفر خبر می‌دهد، تاکنون همین نام‌ها و گوگوش به عنوان مالکان این گروه مطرح هستند.
بنا بر آنچه از شواهد روند راه‌اندازی این شبکه و تأمل بر مهم‌ترین برنامه این شبکه یا به نوعی فلسفه به وجود آمدن این شبکه یعنی برنامه آکادمی موسیقی گوگوش برمی‌آید، به نظر می‌رسد این خواننده چه در مرحله تأسیس شبکه و چه به عنوان یک سرمایه‌گذاری تجاری و تبلیغی برای آکادمی موسیقی خود، ارتباط مؤثری با این شبکه دارد. هرچند در وب‌سایت رسمی این گروه تلویزیونی از هیچ فردی به عنوان مالک و یا مدیر گروه نام برده نشده است. لکن، برنامه‌ریزی بلند‌مدت برای بهره‌مندی از این خواننده در حوادث پس از انتخابات سال 88، برای بسیاری از کارشناسان فرهنگی عیان است.

ادامه مطلب...

اهالی فایر فاکس، حتما بخونید؟!!

سلام،
خسته نباشید به تمام دوستان
لازم دیدم یه نکته رو اینجا اضافه کنم جهت اطلاع که بدونیم دور و برمون چه خبر
تو موزیلا فایر فاکس و سایر مرورگرها یه افزونه وجود به نام WOT
نمی دونم این افزونه رو دیدین، اسمش رو شنیدین یا اصلا کار باهاش رو بلد باشین

(حتما این متن رو دنبال کنید)
چیزی که لازم دونستم بگم، درباره این افزونه بود
خوب بدونید کارایی این افزونه چیه و به چه دردی می خوره ...
این افزونه که حدود 150 هزار بار دانلود شده یه فیلترینگ عمومی
فیلترینگ عمومی؟
وقتی شما این افزونه رو دریافت می کنید و اون رو نصب می کنید کنار نوار آدرستون یه آیکون سبز ظاهر میشه، و به شما این امکان رو میده سایت هایی رو که می بینید برای خودتون و اگر به حد نصاب مشخص برسه برای تمام دنیا فیلتر کنید.
این آیکون سه حالت داره سبز یعنی این وبگاه مشکلی نداره، زرد یعنی این وبگاه نیمه خطرناک و قرمز؛
وقتی این آیکون قرمز میشه یه صفحه خطر روی صفحه وبگاه پیدا میشه یعنی این وبگاه خطرناکِ.
البته بگم از این افزونه برای سایت های معمولا ببخشیدها غیر اخلاقی و مستهجن استفاده میشه و اغلب سایت ها ی مستهجن WOT قرمز یعنی خطرناک دارن.
نکته قابل توجه هم همین جاست، وقتی شما این افزونه رو نصب می کنید و به سایت farsi.khamenei.ir مراجعه می کنید، حالت قرمز نشون داده میشه، مثل عکس زیر
...
حالا برای شما دو حالت وجود داره یا از
اینجا یا از این آدرس این افزونه رو نصب می کنید و تو اون افزونه به سایت امام و رهبروم WOT سبز میدید تا از این حالت خارج بشه
یا
مثل یه مشت آدم های بی غیرت و یه سری زنای بی عفت (نامبرده مشخص است) می شینید و می زارید این سایت که معرف یک ملت یک جامعه اسلامی یه دنیا عشق به حضرت ماهِ به حال خودش باقی بمونه و هر کی این سایت رو باز کرد فکر کنِ سایت خطرناک و ...
البته فیلتر بودن این سایت ها برای کسانی هست که این افزونه رو نصب کرده باشن و البته باید به تعداد دانلود افزونه 150هزار بار توجه کرد. فقط نگید خوب کسی که این افزونه رو نداره از کجا می خواد بفهمه؟ که این طرز تفکر خیلی جاهلانه ست.
برای WOT سبز دادن هم وقتی افزونه رو نصب کردید روی افزونه که ظاهر میشه کلیک کنید و قسمت پایین
لینک ریجستری برید و عضو بشید و رای خوتون رو اضافه کنید که ان شاء الله نتیجه عوض بشه.
حرف برای گفتن در این زمینه زیاد ولی به همین اندازه بسنده می کنم.

منبع: طرح مذهبی


 پاسخ به چند شبهه ؟!!  

                

 

شبهه:در همه کشورها و حتی آمریکا، مردم اجازه دارند بر علیه شخص اول کشور اعتراض خیابانی داشته باشند.بارها دیده ایم که بر علیه اوباما در خاک آمریکا، حتی خارجی ها و اعراب، تظاهرات می کنند، اما چرا در ایران، مجوز داده نمی شود؟
چرا همیشه در ایران می گویند "در شرایط حساس کنونی" ؟
در زمان شاه، بر علیه شخص اول کشور نمی توانستی حرف بزنی و الان هم ، همین طور است.
با تمام احترامی که برای رهبر معظم انقلاب قائلم، اما چرا هیچ کس حق انتقاد از وی را ندارد؟
چرا در کشور ما که ادعا می کنیم، آزادترین کشور هستیم، تلویزیون خصوصی وجود ندارد؟
اخوان المسلمین هم به لیبرال ها و سکولارها، این حق رو داد که در انتخابات شرکت کنند. چرا در کشور ما، نظام تک حزبی هست و احزاب لیبرال حق شرکت ندارند؟
من مطمئن هستم اگر دموکراسی واقعی (حضور تمام نیروها، جزیان ها، احزاب، تفکرها، گرایش ها) در کشور اجرا گردد، با توجه به اینکه، همه ایرانی ها از کشور خود سهیم می شوند، پیشرفت خوبی حاصل می گردد.
پیشرفت، فقط در یک بعد، کافی نیست. توان نظامی و اقتصادی و تولیدی در یک سو، آزادی و دموکراسی، به رسمیت شناختن حق دیگران، در سوی دیگر، دو بال پیشرفت یک کشور هستند.
اگر این امر محقق گردد، در کشور، مخالف نخواهیم داشت..و این را بدانیم که اگر کسی هم مخالف باشد، باید قابل احترام باشد و بهش برچسب نزنیم.

 

 

 جواب: درباره بخش اول شبهه باید پرسید: 1- چه کسی گفته که حق انتقاد وجود ندارد؟! در تمام دوره‌ها به‌خصوص در دوران اصلاحات هرکسی هرچه در دل داشت می‌گفت. اصلا همین که شما الان اینگونه می‌گویید نشان‌دهنده آزادی و صحبت درخصوص رهبر معظم انقلاب است؛ منتها توجه بفرمایید که مرز بین انتقاد و توهین کاملا جداست. هیچ کس در هیچ جایی توهین و تشویش اذهان را نمی‌پذیرد؛ چه درباره اشخاص حقیقی و چه حقوقی و اساسا در این گونه موارد مدعی‌العمومی وجود دارد که امور را پیگیری و از حقوق افراد دفاع نماید.2- در هر کشوری آنچه ملاک و میثاق ملی است، قانون اساسی است؛ قانون اساسی‌ای که 2/98 درصد مردم در سال 58 به آن رأی دادند که به شخص اول مملکت "توهین" (نه انتقاد) نشود. ممکن است قانون اساسی امریکا تعریف دیگری داشته باشد. اما آیا شما این را می‌پذیرید که کسانی بیایند در خیابان هرکاری دوست دارند انجام دهند و کسی هم به آنها حرفی نزند؟ یقینا هیچ جامعه‌ای این را نمی‌پذیرد.
ضمن اینکه شما نمونه‌های بسیاری را از اعمال بدترین خشونت‌ها علیه مردم جوامع مدعی دموکراسی مشاهده می‌کنید. به خاطر اعتراض به افزایش شهریه پلیس به شدیدترین وجه با دانشجویان برخورد می‌کند صدها نمونه ازین دست که با یک رصد اجمالی اخبار به راحتی می‌توانید نسبت به آنها آگاهی پیدا کنید. اینجاست که تعارض را مشاهده می‌کنید.

* در خصوص بخش دوم سؤالتان درباره تلویزیون خصوصی باید گفت این هم برمبنای قانون اساسی است. همین نمایندگان شما که از قشرهای مختلف هستند، اگر تصمیم بگیرند که تلویزیون خصوصی تأسیس شود، به تصویب می‌رسد، اما ظرفیت هرکشوری هم باید در نظر گرفته شود. آیا در حال حاضر این ظرفیت در کشور ما موجود است؟


* درباره عدم حضور لیبرال‌ها و... هم یک دلیل واضح،‌ مصرح و قدیمی وجود دارد: ابتدای انقلاب تمام این گروهها از سازمان مجاهدین خلق گرفته تا لیبرال‌ها و توده‌ای‌ها آمدند مشارکت کردند؛‌ اما پس از مدتی وابستگی و خیانت آنها برای مردم مشخص شد. حتی امام درخصوص حزب جمهوری اسلامی وقتی دیدند در حال ایجاد دودستگی هستند، فرمودند تا برچیده شود و بعد که می‌بینیم جامعه روحانیون و روحانیت تشکیل می‌شوند، امام منشور برادری را ملاک عمل آنها قرار می‌دهند.
دوستان عزیز و گرانقدر! این افراد، امتحان خود را پس داده‌اند و مردم دیگر اقبالی به آنان ندارند و می‌دانید که "آزموده را آزمودن خطاست"
ضمن اینکه در شورای شهر دوم مگر همه جریان‌هایی که اشاره فرمودید، نیامدند؟ این جریان‌ها در پایتخت مطرود رأی مردم شدند. به نظر شما چه بهای دوباره‌ای باید برای وابستگی و خیانت این افراد پرداخته شود؟


* در خصوص بخش آخر شبهه هم به عرض می‌رساند که تمام دنیا(دوست و دشمن) در حال حاضر به پیشرفت‌های ایرانیان معترف هستند و اصلا کینه و طرح‌ریزی دشمنان هم به خاطر به وجود آمدن ترس در آنها در پی همین پیشرفت‌هاست.
هر عملی را هم هرکس در هر بخشی از تاریخ انجام داده؛‌ چه پیغمبر مرسل بوده و چه فرعون زمان،‌ یکسری مخالف داشته است. از طرف دیگر توجه بفرمایید که هر موضوعی که مطرح می‌شود اگر عقاید و گروه‌های مختلف بخواهند در آن حضور داشته باشند، ‌باید حضورشان با "قاعده" باشد؛ به بیان دیگر همه باید قواعد بازی را بپذیرند. از دید شما صحیح است که اگر کسی روزی برنده شد آن قاعده‌ها را بپذیرد و در زمان بازندگی بازی را به هم بزند و زمین بازی را به آشوب بکشاند؟

 


<      1   2   3      >
به روایت لینک:
هات فان : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت منجی بشریت برای صاحب سایت محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.