سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

?? ???

?? ???

خدایا گفتم ناامیدم ، گفتی : لا تنطقوا من رحمة الله .

گفتم هیچکس نمیدونه توی دلم چی میگذره ، گفتی : ان الله بین المرء و قلبة.

گفتم فراموشم نکردی، گفتی : فاذکرونی اذکرکم.

مرا بخونید تا شما را اجابت کنم ...

گاهی وقت ها فکر میکنم که دعا کردن چه چیز خوبی است. اگر دعا نبود ، زندگی چقدر سخت می شد .خدا یا این خیلی مهم است . همین که تو به ما اجازه دادی صدایت کنیم و خیلی چیزها را از تو بخواهیم. توی خیال من دعا مثل یک طناب است . وقت دعا حس می کنم که طناب را گرفته ام و دارم می آیم بالا.همینش قشنگ است ، مگر نه ؟ بالا آمدن از طناب تو .اما خدا یا! من با همین حرف های خودم دعا می کنم . با زبان خودم . اینجوری خیلی راحت ترم .مطمینم که تو هم منظور مرا می فهمی. اول ها فکر میکردم که زبان تو عربی است .پس دعا های من هم باید عربی باشد . سختم بود. کم دعا می کردم و یا از روی دعاهای دیگران دعا می کردم . راستش آنها را فقط رو خوانی میکردم . البته آنها دعاهای خیلی خوبی بود و من خیلی چیزها را از خواندنشان یاد گرفتم ، اما حالا چند وقتی است که بیشتر خودم دعا میکنم .

به آیه " بخوانید مرا تا شما را اجابت کنم"  بیشتر فکر کنیم .چرا خدا هیچ شرطی برای اجابت دعا قایل نمی شود، جز اینکه او را صدا کنیم ؟ مثل اینکه می خواهد همه دعا ها را اجابت کند.

دوستان عزیز ، خواهران و برادرانم ، شب های قدر نزدیک است ، قدر قدر را بدونیم و خوب ازش استفاده کنیم . فضیلت شبهای قدر همان نورانیت قلب مهدی موعود است. از خدا بخواهیم ، آمدنش را بخواهیم . از خدا بخواهیم ما را از یارانش قرار دهد . در این بها سرنوشت یک سال ما تایین می شود ، بیاییم سرنوشتمان را به خوبی انتخاب کنیم. سرنوشت ما را در این شبها مهدی فاطمه تایین میکند ، بیاییم او را خوشحال کنیم با شب زنده داری هامون ، بیایم کاری کنیم که به شیعه هاش افتخار کنه آقامون ...

اللهم عجل لولیک الفرج ...

التماس دعا


به روایت لینک:
هات فان : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت منجی بشریت برای صاحب سایت محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.